Fot. Materiały prasowe

Matylda Żemajtis account directorem w Walk PR

przez Think MICE

W styczniu br. Matylda Żemajtis awansowała i objęła stanowisko account directora w dziale brand w Walk PR – jednej ze spółek należących do marketingowej Grupy Walk.

W Walk PR Matylda Żemajtis jest odpowiedzialna za strategiczne doradztwo klientom agencji, organizację zespołu, nadzór client service, realizację projektów niestandardowych, dalszy rozwój portfolio klientów działu brand PR oraz projekty wewnętrzne. Obsługuje m.in. projekty dla takich klientów jak Grupa Empik czy Seat i Cupra (Grupa Volkswagen).

Matylda Żemajtis specjalizuje się w komunikacji marek w obszarze konsumenckim ze szczególnym uwzględnieniem tematyki motoryzacji i mobilności, home&design czy kultury i rozrywki. Z branżą PR jest związana od 8 lat. Do zespołu Walk PR dołączyła w grudniu 2018 r. jako senior account manager. Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz etnologii na Uniwersytecie Warszawskim.

Źródło: materiały prasowe, oprac. IK