
Netto z nowym dyrektorem marketingu
- przez Think MICE
1 grudnia do zespołu Netto Polska dołączył Filip Fiedorow, obejmując nowe stanowisko chief marketing officera. Będzie odpowiadał za wdrażanie długofalowej strategii marki, rozwój i poszerzenie kompetencji zespołu, a także utrzymanie synergii pomiędzy działaniami biznesowymi i komunikacją marketingową.
Filip Fiedorow ma 18-letnie doświadczenie w prowadzeniu zespołów marketingowych największych polskich i europejskich marek. Od 2016 r. pracował w IKEA Polska, gdzie zajmował stanowisko m.in. CMO. Przed dołączeniem do IKEA Retail przez trzy lata kierował działem marketingu sieci Lidl Polska, realizując m.in. kampanie z udziałem Pascala Brodnickiego, Karola Okrasy oraz Doroty Wellman.
Wcześniej przez siedem lat był związany z Kompanią Piwowarską, gdzie piastował stanowisko senior strategy & planning managera marki Tyskie. Fiedorow był także liderem kampanii „5 Stadion” (która została wyróżniona Grand Prix & Złotym Effie). Jest zdobywcą tytułu CMO roku 2018 przyznawanego przez redakcję Media Marketing Polska.
– Netto to obecnie mocny gracz na rynku handlu w Polsce. Wyróżnia się na tle konkurencji nie tylko ofertą, ale także przyjaznymi i nowatorskimi przestrzeniami zakupowymi. To sieć, która obecnie dynamicznie się rozwija, zyskując coraz większą grupę sympatyków. Praca dla Netto, firmy codziennie wkładającej wiele wysiłku, aby odpowiadać na potrzeby polskich konsumentów, zobowiązuje mnie do kreowania odważnych, wykraczających poza standardowe ramy rozwiązań – powiedział Filip Fiedorow.
Źródło: materiały prasowe, oprac. IK