
Weronika Wojdat
- przez Think MICE
Weronika Wojdat została nowym creative copywriterem agencji El Padre. Do jej obowiązków należy tworzenie koncepcji kreatywnych eventów, działań ambientowych i BTL.
W latach 2011-2014 Weronika Wojdat pracowała w Mercedes-Benz Polska jako marketing communication specialist, odpowiadając za: komunikację marketingową i nowe media, w tym koordynację marketingu dealerskiego, tworzenie i nadzorowanie produkcji materiałów BTL, współtworzenie kampanii marketingowych w Polsce, produkcję brandingu, planowanie i egzekucję eventów dla klientów, koordynację współpracy z GOPR-em, efektywną komunikację pomiędzy siecią dealerską i centralą, a także tworzenie i kreowanie kontentu dotyczącego marki.
Następnie objęła stanowisko event marketing specialist i przez 2,5 roku była odpowiedzialna za planowanie, przygotowanie oraz koordynowanie wszystkich eventów w Polsce, włącznie ze współpracą z agencjami podczas przygotowań dużych imprez, np. ORLEN Warsaw Marathon, Verva Street Racing, AMG Driving Academy, imprez z GOPR. Tworzyła i realizowała imprezy dla klientów na wszystkich etapach, od briefowania agencji, doprecyzowywania zapytań ofertowych, poprzez współtworzenie konceptów kreatywnych z agencjami, koordynację produkcji agencji, logistyki samochodów, obecności klientów i dealerów, aż po rozliczanie eventów z agencjami, księgowością oraz siecią dealerską.
Te działania doprowadziły do pracy copywriterki. Wcześniej organizowała imprezy, teraz je kreuje. Mówi, że to idealne połączenie wszystkich jej dotychczasowych doświadczeń. Prywatnie uwielbia aktywne spędzanie czasu, rower, żagle, góry, wspinaczkę. Jest absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (kierunek: Zarządzanie zasobami ludzkimi) oraz Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach (kierunek: Marketing i zarządzanie w hotelarstwie, turystyce i gastronomii).