Olga Baranowska
- przez Think MICE
Po pozytywnym przejściu okresu próbnego do agencji El Padre dołączyła Olga Baranowska obejmując stanowisko graphic designera.
Olga zajmuje się projektowaniem graficznym, opracowaniem wizualnym ofert, i tworzeniem projektów graficznych.
Zaczynała od grafiki prasowej, potem na jakiś czas zajęła się przygotowaniem albumów fotograficznych w Wydawnictwie Parma Press. Następnie rozpoczęła przygodę z branżą custom publishing a w szczególności z urodowymi i modowymi publikacjami (Valkea Media, Concept Publishing Polska, You Know, Direct Publishing Group, ICP Group).
W branży eventowej od pół roku. Mówi, że odnalazła w niej swoje miejsce, ponieważ odpowiada bardzo odpowiada ono jej temperamentowi i zainteresowaniom prywatnym. Projektowała m.in. dla: Muzeum Historycznego Miasta Stołecznego Warszawy, Miasta Szczecin, Muzeum Miasta Gdyni, Prezydenta Miasta Gdyni, PKO BP, Gothaer, Pioneer PEKAO Investments, Carolina Medical Center, Medicover, Karpeno, Morpol, Jednostki Wojskowej Grom, Praktikera, Rybnik Plaza, Myland, M1, Perfumerii Douglas, Jatomi, House, Focus Mall, Klif Warszawa.
Prywatnie kocha żeglarstwo, rower i psychologię, czego dowodem są studia w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania na kierunku Psychologia Społeczna. Dni spędzone na morzu, pod żaglami uważa za najpiękniejsze. Jej żeglarskim marzeniem są Karaiby i Horn. Chciałaby również odwiedzić Japonię, bo uwielbia japońska sztukę.