Fot. Materiały prasowe

Wojtek Walczak zarządza nowym działem w Plej

przez Think MICE

W Plej utworzono nowy dział strategii. Zarządza nim Wojtek Walczak, który dołączył do agencji jako strategy director. Podlega mu dwóch strategy plannerów. Nowa komórka raportuje bezpośrednio do Łukasza Gumowskiego, creative partnera w Plej.

Wojtek Walczak z reklamą związany jest od ponad 16 lat. Karierę rozpoczynał w 2004 r. w PZL. Przez ostatnie osiem lat był współwłaścicielem agencji strategicznej Melting Pot, gdzie zarządzał brand consultingiem, projektowaniem i prowadzeniem warsztatów strategicznych, nadzorem nad badaniami oraz strategiami komunikacji od idei po implementację. Doradzał strategicznie członkom zarządu m.in. Hortex, ETX Capital czy NEXERA. Pracował dla marek takich jak: JBB Bałdyga, Vision Express, Aviva, Winiary, Marvipol, Cosmopolitan Twarda 2/4, TVP, TrendGlass, Rigips, Any.Cloud.

Jest laureatem nagród Effie, Mixx Awards, Golden Arrow, KTR i konkursu Kreatura. Współtworzył m.in. jedną z najczęściej nagradzanych kampanii non-profit 2017 r. w Polsce, czyli #łapjaja (KTR, Mixx Awards, Effie, Social Marketing Campaign of 2017). To także doradca strategiczny i niezależny konsultant dla lokalnych i globalnych agencji reklamowych, organizacji pozarządowych i startupów, m.in. Isobar, Havas Warsaw, McCann Worldgroup, VML Polska, Loyalty Point, 180 HB + Jung von Matt, Walk Digital, Artegence, Scholz & Friends, Plej, Techsoup Fundation, Fundacja Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych, Boomerun.

Poza pracą w agencji Walczak jest też wykładowcą SWPS, znanym z prowadzenia kursów „Professional image. Psychologia wizerunku w biznesie i życiu publicznym” oraz „Strategia komunikacji marki w mediach społecznościowych”. 
Nowy dział strategii Plej, którym kieruje Wojtek Walczak, będzie wspierał in house’owo działania new business oraz business development, jak również bieżące prace dla obecnych klientów agencji.

Źródło: materiały prasowe, oprac. MK