Fot. Materiały prasowe

Mona Kinal chief marketing officerem Empiku

przez Think MICE

Mona Kinal dołącza do Empiku jako chief marketing officer, obejmując zespoły Brandu i Komunikacji, PR & Eventów oraz Trade Marketingu. Odpowiada za szeroko pojęte zarządzanie marką, komunikację marketingową 360 stopni, w tym działania ATL, BTL, PR, CSR, jak również za obecność w social mediach oraz kreację i content marketing.

Swoje ponad 17-letnie doświadczenie Mona Kinal zdobywała m.in. jako global marketing director / CMO w firmie OTCF SA (właściciel marki 4F), global marketing director / CMO w Kazar Group, jak również w globalnych koncernach: Viacom International Media Networks na ponad 110 rynkach w regionie Emerging Markets, Discovery Networks Europe w regionie Europy Centralnej, jak również w regionie CEE w ramach sieciowej agencji MMD. – Mona Kinal wniesie do Empiku nie tylko szerokie doświadczenie w obszarze brand management, czy komunikacji, ale także unikalną perspektywę, nowe pomysły, kreatywność oraz wyjątkową energię – powiedziała Ewa Szmidt-Belcarz, prezes Grupy Empik.

Mona Kinal jest magistrem politologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz magistrem psychologii klinicznej SWPS. Ukończyła również seksuologię kliniczną na SWPS, studiowała też na University of Nijmegen w Holandii oraz Central Saint Martins w Londynie. Ukończyła szereg międzynarodowych kursów w obszarze zarządzania, przywództwa, komunikacji, czy rozwiązywania konfliktów. – Cieszę się, że dołączam do dynamicznie rosnącej firmy, opartej na mocnej kulturze organizacji, z jasną strategią rozwoju i silnym leadership. Wierzę, że moja wiedza i dotychczasowe doświadczenie przyczynią się do dalszego wzmocnienia pozycji biznesowej Empiku, jak i wizerunku samej marki – powiedziała Mona Kinal.

Źródło: materiały prasowe, oprac. IK