Fot. Materiały prasowe

Przemysław Kurdziel w Allegro Brand Experience Agency  

przez Think MICE

Do zespołu Allegro Brand Experience Agency dołączył Przemysław Kurdziel, obejmując stanowisko business development directora. Jest odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii biznesowej agencji, a także wdrażanie nowych procesów i narzędzi.

Kurdziel posiada ponad 10-letnie doświadczenie w branży komunikacji marketingowej, które zdobył realizując działania zarówno po stronie agencji, jak i w międzynarodowej korporacji. W 2019 r. pracował w Focus Media Group, gdzie jako new business director odpowiadał za określanie priorytetów biznesowych i kierunków rozwoju agencji oraz ich wdrażanie.

Wcześniej przez niemal cztery lata był związany z agencją Walk, gdzie jako business development manager Walk Events zajmował się działaniami new business, budowaniem relacji z kluczowymi klientami oraz prowadzeniem procesów przetargowych. Koordynował również kwestie partnerstw i sponsoringów w ramach projektów takich jak VERVA Street Racing 2016 czy ORLEN Warsaw Marathon 2017. Swoje kompetencje rozwijał także w agencji Perfectto, w której na stanowisku new business director prowadził business development, wdrażał strategię marketingową oraz realizował projekty dla lokalnych i międzynarodowych klientów. Wcześniej pracował jako specjalista ds. marketingu w EY (dawniej: Ernst & Young), prowadząc m.in. największy projekt marketingowy tej firmy – konkurs EY Przedsiębiorca Roku.

– Przemek będzie odpowiadał za egzekucję długofalowej strategii agencji związanej z poszerzeniem kompetencji w obszarze brand experience w Polsce oraz na rynkach zagranicznych. Jego rolą będzie również poszukiwanie oraz wdrażanie nowych procesów i narzędzi usprawniających pracę zespołu, a także poszukiwanie przewag konkurencyjnych, które umocnią pozycję Allegro w branży marketingowej – powiedziała Anna Gogacz, CEO Allegro Brand Experience Agency. 

Przemysław Kurdziel jest również zaangażowany w działalność dydaktyczną. Prowadzi  zajęcia na Akademii Leona Koźmińskiego oraz Uniwersytecie Warszawskim, przybliżając studentom zagadnienia z zakresu zarządzania marką oraz event marketingu. Jako trener współpracuje też z platformą edukacji eventowej – Świat Eventów.

Źródło: materiały prasowe, oprac. IK