Marta Kłos na czele sprzedaży Olivia Star Top
- przez Think MICE
Marta Kłos została dyrektorem sprzedaży i eventów w Olivia Star Top w Gdańsku. Do jej zadań należy tworzenie strategii sprzedaży, wyznaczanie i weryfikacja celów zespołu oraz doprowadzenie do podniesienia świadomości budowanej marki.
Marta Kłos jest absolwentką Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku. Od ponad 17 lat związana z zarządzaniem obiektami, marketingiem i branżą eventową. Pracowała m.in. w firmie producenckiej Rochstar (asystent producenta), Hyatt Regency (Manager Rezydencji 1898), The Presige Group (prowadziła oddział tej irlandzkiej firmy w Polsce) i Grupie TVN (specjalista ds. sprzedaży specjalnej). Od 2016 r. prowadzi agencję Brand and Sport (członek zarządu, właściciel). W ramach tej działalności realizuje szkolenia i coaching, m.in. w tematyce samorozwoju i zarządzania czasem. Z początkiem 2019 r. dołączyła do zespołu Olivia Star Top w Gdańsku, jako manager ds. sprzedaży i marketingu. Do projektu zaproszono ją ze względu na kwalifikacje i doświadczenie w obszarze marketingu i sprzedaży. Dodatkowym atutem była kreatywność i elastyczne podejście do proponowanej funkcji. Do jej zadań należało m.in. przygotowanie poszczególnych etapów otwarcia tego obiektu. Obecnie piastuje funkcję dyrektora sprzedaży i eventów w Olivia Star Top.
Wchodzący w skład Olivia Business Centre wieżowiec Olivia Star to najwyższy obiekt w Trójmieście i jeden z najwyższych w Polsce. Na jego górnych kondygnacjach – piętrach 32, 33 i 34 – przygotowano powierzchnie do organizacji wydarzeń MICE.
IK