Fot. Materiały prasowe

Awans Oli Brzozowskiej w agencji Plej

przez Think MICE

Ola Brzozowska objęła nowoutworzone stanowisko creative group head w dziale kreacji eventowej Plej. Odpowiada za organizację oraz nadzór kreatywny nad pracą zespołu, a także rozwój kompetencji kreatywnych.

Ola Brzozowska z branżą eventową związana jest od blisko dekady, w tym od ponad siedmiu lat pracuje w Plej – początkowo w dziale produkcji, a od ponad roku w kreacji eventowej. Ukończyła animację społeczno-kulturalną na Uniwersytecie Warszawskim oraz marketing internetowy w Szkole Głównej Handlowej. Realizowała projekty eventowe m.in. dla P4 sp. z o.o., Wyborowa Pernod Ricard, BBC Studios, PKO Bank Polski, Oriflame i wielu innych. Specjalizuje się w oprawie wizualnej wydarzeń, szczególnie bliskie są jej projekty CSR oraz eventy konsumenckie.

W ciągu ostatniego roku struktura i kompetencje teamu kreacji eventowej Plej zostały rozbudowane. Obecnie zespół odpowiadający za koncepty, scenariusze i oprawę wizualną wydarzeń, tworzy kilkanaście osób od creative graphic designerów po senior creatives. Eventowa część Plej obsługuje stale i projektowo ponad 20 klientów, m.in. Bank Millennium, Play (P4 sp. z o.o.), Oriflame, Canon, GPW czy goodie. Rocznie agencja organizuje kilkaset wydarzeń w kraju i za granicą.

Źródło: materiały prasowe, oprac. MK