Fot. Materiały prasowe

Agnieszka Płochocka-Tereszczuk awansowała w El Padre

przez Think MICE

Agnieszka Płochocka-Tereszczuk awansowała na stanowisko senior event managera w agencji El Padre. Obecnie jest odpowiedzialna za realizację eventów, działań promocyjnych, ambientowych oraz kontakt z klientami.

Pierwsze doświadczenie zawodowe Agnieszka Płochocka-Tereszczuk zdobywała w tygodniku Przegląd, gdzie odbywała praktyki. W latach 2013 – 2015 pracowała jako account executive w dziale eventowym Agencji Reklamowej Gonnabe, realizując m.in. projekty dla Orange, Stowarzyszenia Dealerów Volkswagena, Audi, Skody i Seata w Polsce. W latach 2015 – 2017 poszerzała swoją wiedzę i umiejętności pracując jako project manager IT, account manager w agencji kreatywnej oraz specjalista ds. public relations komunikacji on-line. Kolejny etap jej kariery to praca w Naczelnej Izbie Lekarskiej i realizacja projektów unijnych z zakresu szkoleń podnoszących kwalifikacje lekarzy, praca przy kampanii Choosing Wisely Poland oraz opracowywanie tekstów dla biura prasowego.

Z agencją El Padre Agnieszka Płochocka-Tereszczuk związana jest od dwóch lat. Z sukcesem zrealizowała projekty dla takich klientów jak PKO Bank Polski, PKN Orlen, Orlen Oil, Volkswagen Financial Services. Przez ostatnie kilkanaście miesięcy była liderem kilkuosobowego zespołu realizującego Marsz Żywych 2019 dla International March of the Living. Jest absolwentką dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych). Jej pasją są podróże – w szczególności do krajów śródziemnomorskich – oraz motoryzacja. – W ciągu ostatnich kilku miesięcy Agnieszka w znaczący sposób rozwinęła swoje umiejętności i kompetencje, szczególnie w zakresie zarządzania dużymi projektami i koordynacji pracy kilkuosobowego zespołu projektowego, czym udowodniła, że w pełni zasługuje na awans na stanowisko senior event managera – powiedział Jakub Ćwikliński, event director w El Padre.

Źródło: materiały prasowe, oprac. MK