
Przemysław Kurdziel dołączył do Focus Media Group
- przez Think MICE
Do zespołu Focus Media Group dołączył Przemysław Kurdziel, obejmując stanowisko New Business Director.
Jest odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii biznesowej Focus Media Group oraz Imagine Nation. Wcześniej przez blisko 4 lata pracował jako Business Development Manager w Walk Events.
Przemysław Kurdziel posiada ponad 10-letnie doświadczenie w branży marketingowej, które zdobył realizując działania zarówno po stronie agencji, jak i międzynarodowej korporacji.
W Focus Media Group jako New Business Director jest odpowiedzialny za określanie priorytetów biznesowych i kierunków rozwoju agencji oraz ich wdrażanie. Zajmuje się również prowadzeniem działań przetargowych, pozyskiwaniem nowych klientów oraz rozwijaniem współpracy z obecnymi kontrahentami agencji.
Wcześniej przez niemal 4 lata był związany z Walk, gdzie jako Business Development Manager w Walk Events odpowiadał za działania z obszaru new business, budowanie relacji z kluczowymi klientami agencji oraz prowadzenie procesów przetargowych. Koordynował również kwestie dotyczące partnerstw i sponsoringów w ramach projektów, takich jak VERVA Street Racing 2016 czy ORLEN Warsaw Marathon 2017. Swoje kompetencje rozwijał także w Perfectto, w której na stanowisku New Business Director prowadził business development, wdrażał strategię marketingową agencji oraz realizował projekty dla lokalnych i międzynarodowych klientów. Wcześniej pracował jako Specjalista ds. Marketingu w firmie doradczej EY (dawniej: Ernst & Young), prowadząc m.in. jej największy projekt marketingowy – konkurs EY Przedsiębiorca Roku.
Kurdziel jest również zaangażowany w działalność dydaktyczną. Prowadzi zajęcia w Akademii Leona Koźmińskiego oraz na Uniwersytecie Warszawskim, przybliżając studentom zagadnienia z zakresu zarządzania marką oraz event marketingu. Jako trener współpracuje też z platformą edukacji eventowej „Świat Eventów”.
opr. ŁK