Fot. Materiały prasowe

Szymon Olejniczakowski w Walk

przez Think MICE

Nowo utworzone stanowisko new business directora w Walk objął Szymon Olejniczakowski.

Jest odpowiedzialny m.in. za współtworzenie strategii rozwoju działań sprzedażowych i pozyskiwanie klientów dla wszystkich spółek z grupy.

Szymon Olejniczakowski ma ponad 12-letnie doświadczenie w branży marketingowej, związane przede wszystkim z prowadzeniem aktywnej sprzedaży produktów i usług oraz obsługą projektów. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywał przy produkcji eventów. Pracował dla takich agencji jak: BTL Point Group, EMLAB, Media Forum, Tailor&Baker (Partner of Promotion), HealthWay, Loyalty Point. W czasie swojej kariery miał okazję realizować projekty niemal z każdego obszaru marketingowego zarówno ATL, BTL, digital, social media, event, jak i PR. Do Walk przeszedł z Focus Media Group (Imagine Nation), gdzie odpowiadał za pozyskiwanie klientów i tworzenie strategii new business.

Źródło: materiały prasowe, oprac. MK