Fot. Materiały prasowe

Karolina Nowosielska w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR

przez Think MICE

Od grudnia br. stanowisko PR managera Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR objęła Karolina Nowosielska. 

Jest odpowiedzialna za działania komunikacyjne takich projektów jak: Effie, Cannes Lions, Imagination Day, KTR, Young Creatives, Young Creatives Best Europe, Innovation Day czy Festiwal See&Say.

Karolina Nowosielska ukończyła dziennikarstwo i komunikację społeczną, ze specjalizacją public relations. Posiada pond pięcioletnie doświadczenie w realizacji projektów PR, CSR, ePR, oraz komunikacji korporacyjnej i produktowej. Współpracowała z takim markami jak: IKEA, Orange Polska czy eurobank. Przez ostatnie dwa lata związana była z HAVAS PR Warsaw, gdzie realizowała projekty CSR-owe z obszaru zrównoważonego rozwoju i edukacji oraz działania z zakresu komunikacji korporacyjnej i wewnętrznej dla klientów agencji.

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 r. Organizacja zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową. Obecnie jest to 116 podmiotów: agencje full service, domy mediowe, agencje brand design, interaktywne i ambientowe. 

Źródło: materiały prasowe, oprac. MK