Fot. Materiały prasowe

Konrad Kozioł w Arenie Gliwice

przez Think MICE

We wrześniu br. Konrad Kozioł objął stanowisko dyrektora działu sprzedaży i marketingu w Arenie Gliwice.

Z branżą eventową i PR związany jest od 2008 r. Zaczynał od organizacji wyjazdów firmowych na wydarzenia sportowe, następnie pracował w agencjach interaktywnych, jednocześnie organizując konferencje w ramach własnej działalności (k2o Events).

W 2015 r. rozpoczął pracę w TAURON Arenie Kraków, gdzie został kierownikiem ds. marketingu i sprzedaży. W tym czasie w obiekcie odbyły się koncerty takich gwiazd jak m.in. Katy Perry, Aerosmith, Black Sabbath, Bruno Mars, Justin Bieber, Robbie Williams, Metallica oraz szereg spektakularnych wydarzeń, wśród nich Światowy Finał Counter Strike PGL Major CS:GO, Mistrzostwa Europy w Piłce Ręcznej, Światowe Dni Młodzieży, i wiele innych. Po ponad trzech latach i 293 wydarzeniach w TAURON Arenie Kraków (w których wzięło udział ponad 2 mln widzów) zdecydował się zmienić branżę. Jednak nie trwało to długo i już po dwóch miesiącach od odejścia z krakowskiej hali nawiązał współpracę ze spółką Arena Operator zarządzającą Areną Gliwice. Jako dyrektor będzie zarządzał działem odpowiedzialnym za sprzedaż usług, działania marketingowe oraz partnerstwa biznesowe w jednym z największych i najnowocześniejszych obiektów widowiskowo sportowych w Polsce.

Konrad Kozioł ukończył zarządzanie i marketing na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, przez pół roku studiował także na Uniwersytecie Technicznym w Dreźnie.

MK