THINK MICE organizuje grupę hosted buyers na targi World MICE Day

Impreza odbędzie się w dniach 25-27 października br. w chińskim mieście Qingdao, położonym w prowincji Szantung. Osoby zainteresowane wzięciem w niej udziału proszone są o wysyłanie zgłoszeń na adres hosted@thinkmice.pl.

Celem World MICE Day jest promocja chińskiej branży MICE oraz nawiązanie kontaktów biznesowych z przedstawicielami zagranicznych rynków, którzy chcą organizować wydarzenia w Chinach. W ubiegłorocznej edycji imprezy wzięło udział 85 wystawców. Znaleźli się wśród nich m.in. przedstawiciele biur DMC i PCO, organizatorzy wystaw i targów, reprezentanci firm dostawczych i podwykonawców, stowarzyszeń, obiektów targowych i konferencyjnych, convention bureaux, firm technologicznych, linii lotniczych, biur turystycznych, hoteli, kurortów, ośrodków SPA, linii cruisowych i mediów.

Spotkali się oni z ponad 850 zwiedzającymi, z których 32 proc. stanowili goście z zagranicy (głównie hosted buyersi). W ramach programu hosted buyers zakwalifikowani uczestnicy otrzymają zwrot kosztów podróży (przelot w obie strony, w klasie ekonomicznej), zakwaterowanie (dwa noclegi w cztero- lub pięciogwiazdkowym hotelu, ze śniadaniami), niezbędne transfery, wstęp na targi, do hosted buyer lounge oraz na wydarzenia towarzyszące (o charakterze edukacyjnym i networkingowym).

Do udziału w imprezie mogą zgłaszać się osoby organizujące wyjazdy incentive i programy motywacyjne, ale także konferencje, kongresy i eventy oraz korporacyjni i stowarzyszeniowi zleceniodawcy tego typu wydarzeń. Mile widziani są też przedstawiciele agencji, biur DMC, PCO czy firm zajmujących się obsługą podróży służbowych.

MK