fot. THINK MICE

GALERIA: Polzak Marketing 2020

przez Think MICE

19 czerwca odbyła się kolejna edycja konferencji Polzak Marketing. Spotkanie okazało się nie tylko mocne merytorycznie, ale zaskoczyło również technologicznie.

Wszystko za sprawą technologii „unreal”, dzięki której powstała wirtualna scenografia i oprawa konferencji. Prawdziwi byli w niej tylko ludzie. Wirtualna odsłona Polzak Marketing 2020 była odpowiedzią organizatorów – SAR Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej, PSML – Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów oraz THINK MICE na sytuację związaną z pandemią koronawirusa. Ambitny cel udało się osiągnąć dzięki współpracy z partnerami: TSE Grupą, Global Expo i EMLAB (Grupa S/F). Połączenie doświadczenia, know-how oraz technologii pozwoliło zrealizować wizję wydarzenia dopasowanego do okoliczności, a jednocześnie pokazującego nowe możliwości rynku spotkań.

Polzak Marketing 2020
Organizatorzy:
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, PSML – Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów, THINK MICE
Partnerzy: TSE Grupa, Global Expo, EMLAB (Grupa S/F), CPC Brand Consultants, Effie Poland, Grupa Żywiec, IAB Polska, IAA Polska
Patroni medialni: MMP, MMP24, PRoto, OOH Magazine

CZYTAJ WIĘCEJ >>

MK

  • IPolzak_2020-1568
  • Polzak_2020-
  • Polzak_2020-1490
  • Polzak_2020-1513
  • Polzak_2020-1812
  • Polzak_2020-1841
  • Polzak_2020-1899
  • Polzak_2020-1944
  • Polzak_2020-1956
  • Polzak_2020-1963
  • Polzak_2020-3724
  • Polzak_2020-3725
  • Polzak_2020-3726
  • Polzak_2020-3727
  • Polzak_2020-3728
  • Polzak_2020-_1496
  • Polzak_2020-_1571
  • Polzak_2020-_1618
  • Polzak_2020-_1722
  • Polzak_2020_1685
  • Polzak_2020_1711

Simple Image Gallery Extended