
GALERIA: RemaDays Warsaw 2020
- przez Think MICE
W dniach 12-14 lutego 2020 r. po raz 16. odbywały się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw.
W dniach 12-14 lutego 2020 r. po raz 16. odbywały się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw. To przede wszystkim okazja do nawiązania współpracy z solidnymi partnerami z rynku i wymiany doświadczeń, ale nie tylko. Zwiedzający mogli wypełnić targowy czas spotkaniami, poznając szeroką ofertę wystawców, ale także wziąć udział w prelekcjach prowadzonych przez uznanych specjalistów.
RemaDays Warsaw po raz kolejny gościły w centrum wystawienniczym Ptak Warsaw Expo w dwóch halach: E i F, na powierzchni 35 tys. mkw. Ok. 800 wystawców miało możliwość zaprezentowania najnowszych rozwiązań, technologii oraz produktów szerokiemu gronu potencjalnych klientów i partnerów biznesowych z rynku reklamy i druku – krajowego oraz zagranicznego.
Podobnie jak w poprzednich edycjach, także i w tym roku organizator przygotował dla odwiedzających wachlarz udogodnień – począwszy od dojazdu, przez praktyczne narzędzia ułatwiające poruszanie się po targach, po możliwości swobodnego wypoczynku w wypełnionym spotkaniami i wydarzeniami czasie. Na gości, którzy dojechali do Warszawy pociągami lub dolecieli samolotami, czekały bezpłatne autobusy (odjeżdżające co 15 minut z Dworca Centralnego). Zwiedzający, którzy poruszali się samochodami, mogli z kolei skorzystać z parkingu tuż przy centrum wystawienniczym. Podczas imprezy udostępnione zostały specjalne strefy wypoczynku Relax Zone oraz punkty gastronomiczne – restauracje i kawiarnie – które mieściły się łącznie na pow. 2,6 tys. mkw.
W ramach targów odbywał się też tzw. RemaCongress - cykl wykładów i warsztatów dający możliwość poszerzenia swojej wiedzy, kompetencji oraz poznania aktualnych zagadnień branży i szeroko pojętego biznesu. Tym razem gościem specjalnym RemaCongress był przedsiębiorca, konsultant strategiczny, zawodowy negocjator, trener biznesu i coach Krzysztof Sarnecki, który przedstawił ciekawe prelekcje podczas pierwszych dwóch dni targów. Oprócz tego zwiedzający mogli uczestniczyć w bezpłatnych wykładach, na których prelegenci omawiali zagadnienia reklamy, marketingu, poligrafii i wiele innych.