
GALERIA: MITM Americas w Hawanie
- przez Think MICE
MITM Americas zgromadziły 187 uczestników z 27 krajów. Wśród nich największą grupę stanowili przedstawiciele agencji incentive, korporacyjni i stowarzyszeniowi meeting plannerzy oraz touroperatorzy. W ciągu dwóch dni odbyli oni ponad 4,1 tys. spotkań z wystawcami.
MITM Americas są imprezą, która rotuje pomiędzy krajami Ameryki Północnej i Środkowej. Ich celem, poza umożliwieniem rozmów na stoiskach, jest promocja destynacji w której aktualnie goszczą. W tym roku, już po raz czwarty (i drugi z kolei) targi odbywały się na Kubie. Z informacji przekazanych przez organizatorów wynika, że w przyszłym roku ma być podobnie. Wszystko za sprawą działań prowadzonych przez kubańskie ministerstwo turystyki (Ministry of Tourism of Cuba), które dostrzegło duży potencjał płynący nie tylko z inwestycji w turystykę indywidualną, ale także biznesową.
– Turystyka w naszym kraju dopiero ożywa, przemysł spotkań w szczególności. Dlatego tego typu spotkania są dla nas tak ważne. Chcemy móc pokazać swoją ofertę, nawiązywać nowe kontakty i rozwijać biznes – powiedziała Claudia Garcia Martinez, project manager w firmie DMC Cuba For Groups.
MITM Americas odbywały się w dniach 14-17 października w Hawanie. THINK MICE był oficjalnym patronem medialnym targów, na miejscu dystrybuowane było również anglojęzyczne wydanie naszego magazynu. Więcej informacji w najnowszym numerze.
MK