fot. THINK MICE

GALERIA: MITM Americas w Hawanie

przez Think MICE

MITM Americas zgromadziły 187 uczestników z 27 krajów. Wśród nich największą grupę stanowili przedstawiciele agencji incentive, korporacyjni i stowarzyszeniowi meeting plannerzy oraz touroperatorzy. W ciągu dwóch dni odbyli oni ponad 4,1 tys. spotkań z wystawcami.

MITM Americas są imprezą, która rotuje pomiędzy krajami Ameryki Północnej i Środkowej. Ich celem, poza umożliwieniem rozmów na stoiskach, jest promocja destynacji w której aktualnie goszczą. W tym roku, już po raz czwarty (i drugi z kolei) targi odbywały się na Kubie. Z informacji przekazanych przez organizatorów wynika, że w przyszłym roku ma być podobnie. Wszystko za sprawą działań prowadzonych przez kubańskie ministerstwo turystyki (Ministry of Tourism of Cuba), które dostrzegło duży potencjał płynący nie tylko z inwestycji w turystykę indywidualną, ale także biznesową.

– Turystyka w naszym kraju dopiero ożywa, przemysł spotkań w szczególności. Dlatego tego typu spotkania są dla nas tak ważne. Chcemy móc pokazać swoją ofertę, nawiązywać nowe kontakty i rozwijać biznes – powiedziała Claudia Garcia Martinez, project manager w firmie DMC Cuba For Groups.


MITM Americas odbywały się w dniach 14-17 października w Hawanie. THINK MICE był oficjalnym patronem medialnym targów, na miejscu dystrybuowane było również anglojęzyczne wydanie naszego magazynu. Więcej informacji w najnowszym numerze.

MK

  • IMG_5131
  • IMG_5135
  • IMG_5137
  • IMG_5147
  • IMG_5161
  • IMG_5195
  • IMG_5222
  • IMG_5235
  • IMG_5253
  • IMG_5260
  • IMG_5266
  • IMG_5276
  • IMG_5277
  • IMG_5300
  • IMG_5302
  • IMG_5305
  • IMG_5308
  • IMG_5312
  • IMG_5318
  • IMG_5323
  • IMG_5326
  • IMG_5329
  • IMG_5341
  • IMG_5346
  • IMG_5353
  • IMG_5365
  • IMG_5373
  • IMG_5406
  • IMG_5409
  • IMG_5415
  • IMG_5419
  • IMG_5426
  • IMG_5487
  • IMG_5499
  • IMG_5515

Simple Image Gallery Extended