fot. THINK MICE

GALERIA: Targi IT&CMA 2019

przez Think MICE

Targi IT&CMA odbywały się w dniach 24-26 września br. THINK MICE po raz kolejny był oficjalnym patronem medialnym tego wydarzenia oraz organizatorem grupy hosted buyers. W Tajlandii dystrybuowane było też międzynarodowe, anglojęzyczne wydanie naszego magazynu.

Statystyki wyglądają nieźle. Według informacji przekazanych przez organizatorów, w tegorocznych targach Incentive Travel & Conventions, Meetings Asia (IT&CMA) oraz Corporate Travel World (CTW) Asia-Pacific wzięło udział 928 wystawców reprezentujących 345 firm i destynacji oraz 474 hosted buyersów z 61 krajów świata.

– Z dumą mogę powiedzieć, że po raz kolejny zdołaliśmy pobić nasz rekord frekwencyjny i to we wszystkich kategoriach. Część powracających do nas wystawców zdecydowała się poza tym na zwiększenie powierzchni swoich stoisk – powiedział Darren Ng, dyrektor zarządzający grupy TTG Asia Media, organizatora imprezy (TTG Events).

Organizatorzy IT&CMA co roku starają się też wprowadzać do swojej imprezy przynajmniej kilka nowości. Należy zauważyć, że nie są to rozwiązania rewolucyjne, ale niektóre z nich potrafią ułatwić życie uczestnikom oraz sprawić, aby pobyt na targach był dla nich efektywniejszy biznesowo. Tym razem hosted buyersi po raz pierwszy mieli możliwość uczestniczenia w prezentacjach przewidzianych do tej pory wyłącznie dla mediów (dotyczyły przede wszystkim zareklamowania potencjału poszczególnych destynacji).

– Oprócz tego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie tzw. Meet-The-Corporates, czyli sesji utrzymanych w formacie speed dating pomiędzy wystawcami IT&CMA, a korporacyjnymi meeting plannerami uczestniczącymi w CTW Asia Pacific. W podobnym formacie odbywały się dwie sesje przygotowane przez TCEB. Zainteresowaniem cieszyły się też tzw. The Exhibition Walkabout – trwające mniej więcej godzinę wycieczki po stoiskach z przewodnikiem, połączone z krótkimi sesjami odbywającymi się na niektórych z nich. Podczas dwóch dni miały miejsce cztery takie spacery – wyliczał Darren Ng. Oprócz spotkań na hali wystawienniczej, targi IT&CMA to poza tym rozbudowany program edukacyjny i networkingowy. Nie inaczej było w tym roku. Imprezie towarzyszyło ok. 150 różnych sesji i wydarzeń, podczas których wystąpiło 60 prelegentów – profesjonalistów związanych z branżą MICE, ale także reprezentantów stowarzyszeń i korporacji.

MK

  • ITCMA-CTW-Asia-Pacific-2019-1
  • ITCMA-CTW-Asia-Pacific-2019-2
  • ITCMA-CTW-Asia-Pacific-2019-3
  • ITCMA-CTW-Asia-Pacific-2019-4
  • ITCMA-CTW-Asia-Pacific-2019-5
  • ITCMA-CTW-Asia-Pacific-2019-6
  • ITCMA-CTW-Asia-Pacific-2019-7
  • ITCMA-CTW-Asia-Pacific-2019-8
  • ITCMA-CTW-Asia-Pacific-2019-80
  • ITCMA-CTW-Asia-Pacific-2019-81
  • ITCMA-CTW-Asia-Pacific-2019-82
  • ITCMA-CTW-Asia-Pacific-2019-83
  • ITCMA-CTW-Asia-Pacific-2019-84
  • ITCMA-CTW-Asia-Pacific-2019-85
  • ITCMA-CTW-Asia-Pacific-2019-86
  • ITCMA-CTW-Asia-Pacific-2019-87
  • ITCMA-CTW-Asia-Pacific-2019-88
  • ITCMA-CTW-Asia-Pacific-2019-89
  • ITCMA-CTW-Asia-Pacific-2019-91
  • ITCMA-CTW-Asia-Pacific-2019-92
  • ITCMA-CTW-Asia-Pacific-2019-93
  • ITCMA-CTW-Asia-Pacific-2019-94

Simple Image Gallery Extended