Prestiżowa nominacja dla projektu Mea Group
- przez Think MICE
Flesz Fashion Night Autumn Glow, wydarzenie według konceptu kreatywnego Mea Group, zdobyło nominację komitetu ekspertów German Design Council do udziału w konkursie German Design Award 2019.
Udział w konkursie German Design Award jest możliwy jedynie po uzyskaniu nominacji międzynarodowego jury, które do finału kwalifikuje tylko kreujące trendy i innowacyjne projekty z obszaru szeroko rozumianego projektowania komunikacji (communications design). Polskie wydarzenie modowo-lifestylowe będzie konkurować z najlepszymi europejskimi eventami, kongresami, seminariami, premierami produktów, czy koncertami w kategorii konkursowej „Event”. W sierpniu br. jury wskaże finalistów w 22 kategoriach, począwszy od Architektury, Sztuk audiowizualnych, poprzez Publikacje online, Corporate identity, a na Zintegrowanych kampaniach reklamowych i Typografii skończywszy. Uroczyste wręczenie nagród odbędzie się w lutym 2019 r. we Frankfurcie nam Menem (podczas targów Ambiente 2019).
Flesz Fashion Night Autumn Glow miał charakter jesiennego spaceru, na który składały się kolekcje najlepszych polskich projektantów. Wykreowany został poprzez stworzone specjalnie na tę okazję, tworzone w czasie rzeczywistym układy kinetyczne brył (zmieniających położenie i barwy kul), muzykę i scenografię. – FFN zyskuje uznanie kolejnego – po jury EVENTEX 2018 – międzynarodowego gremium ekspertów. Nominacja naszego eventu w German Design Award pokazuje, że warto sięgać po niezwykłe, wysoce angażujące uczestników rozwiązania. FFN była niepowtarzalną historią w każdym wymiarze, m.in. dzięki oprawie wizualnej, muzycznej i scenograficznej – powiedziała Magda Kozicka, dyrektor produkcji Mea Group.
Źródło: informacje prasowe, oprac. MK