Fot. Materiały prasowe

III Zlot Mitsubishi z New Event Story

przez Think MICE

Agencja New Event Story odpowiadała za organizację III Zlotu Mitsubishi. Impreza odbywała się w dniach 8-10 czerwca br. w Łomnicy, niedaleko Karpacza.

Podczas zlotu fani marki Mitsubishi mogli zmierzyć się z jedną z trzech tras przygotowanych specjalnie na potrzeby tego wydarzenia. Każda z nich odpowiadała konkretnym modelom samochodów. Turystyczna przebiegała po drogach asfaltowych, po których bezproblemowo poruszać się mogły modele typu ASX, Outlander i nowy Eclipse Cross, turystyczno-terenowa nadawała się dla osób pragnących sprawdzić swoje SUV-y (również na drogach szutrowych), z kolei terenową przeznaczono jedynie dla samochodów dostosowanych do jazdy off-roadowej. Dodatkową atrakcję na trasach stanowiło zwiedzanie położonych w Karkonoszach atrakcji turystycznych (m.in. zabytkowa Sztolnia, Dom Kata, Fabryka Szkła).

Baza wypadowa Zlotu znajdowała się w Osadzie Śnieżka, gdzie uczestnicy mogli odebrać pakiety startowe, odbyć odprawy zlotowe, nauczyć się czytania road booków etc. – Tegoroczny zlot miał oddawać ducha nowej strategii komunikacji marki Mitsubishi „Drive to explore”, który odwołuje się między innymi do ambicji odkrywania świata. Dlatego postanowiliśmy w trakcie eventu zaprezentować ducha odkrywcy, którego można było znaleźć zarówno na trasach jak i w „Osadzie Podróżnika” – malowniczo położonej polanie piknikowej dla wszystkich zlotowiczów oraz w specjalnie przygotowanych punktach, gdzie uczestnicy zdobywali umiejętności survivalowe – powiedziała Nina Żukowska, dyrektor zarządzająca New Event Story.

Źródło: materiały prasowe, oprac. MK