EB będzie promować się eventem
- przez Think MICE
Sokół, Pezet, Żabson i Sitek – czterej raperzy reprezentujący dwa różne pokolenia rozpoczęli artystyczną współpracę, której kulminacyjnym momentem ma być zaplanowane na wrzesień wydarzenie sponsorowane przez markę EB należącą do Grupy Żywiec.
Projekt wpisuje się w ideę TYMCZASEM, w ramach której marka udowadnia, że etap poszukiwania, mylenia się i poznawania siebie ma fundamentalne znaczenie w życiu człowieka. TYMCZASEM to czas między młodością a dojrzałością, w którym młodzi dorośli mogą cieszyć się chwilą, poszukiwać inspiracji i dzielić doświadczeniami ze swoimi bliskimi. Naturalną przestrzenią do wyrażania tych wartości i emocji jest kultura hip-hopu, która przestała już być niszowa, stając się popkulturowym zjawiskiem. To dlatego do wspólnej pracy nad wydarzeniem zaproszeni zostali artyści reprezentujący ten nurt i to zarówno ci, którzy przeżywają właśnie okres TYMCZASEM, jak i ci, którzy mają go już za sobą.
W ramach projektu zestawieni zostali artyści o ugruntowanej pozycji – Sokół i Pezet oraz młodzi i utalentowani muzycy, których styl wciąż ewoluuje, a oni sami nieustannie poszukują nowych form ekspresji – Żabson i Sitek. Zderzenie ich doświadczeń pokazuje, że pewne napięcia towarzyszyły młodym ludziom od zawsze, zarówno w roku 1998, jak i w roku 2018, co stanowi kanwę ich muzycznej współpracy.
Kulminacyjnym momentem kolaboracji czterech raperów będzie zaplanowane na wrzesień wydarzenie, w trakcie którego Sokół, Pezet, Żabson i Sitek zaprezentują efekty wspólnych działań. Artyści wybrali nawzajem utwory z własnego repertuaru, które zinterpretują w zupełnie nowy sposób. Przearanżowane wersje wraz z klipami będą miały premierę już w sierpniu. Zapowiedzią tych artystycznych aktywności są pojawiające się właśnie na rynku puszki z cytatami z utworów zaangażowanych raperów. Wrześniowe wydarzenie uświetni także udział czołowych przedstawicieli polskiej sceny hip-hopowej, którzy pojawią się w przygotowanym specjalnie na tę okazję programie, który zostanie zaprezentowany po raz pierwszy.
– EB to pierwsza marka, która podkreśla w swojej komunikacji, że okres TYMCZASEM jest niezwykle istotny w życiu każdego człowieka i towarzyszył młodym od zawsze, za każdym razem zderzając się z oczekiwaniami społecznymi dotyczącymi stabilizacji i rozpisanego planu na życie – mówi Michał Machaj, kierownik marki EB.
Za komunikację ATL i działania digital marki EB odpowiada agencja VML Poland. Za działania BTL odpowiedzialna jest agencja Live. Kampanię zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.
EB było w latach 90. jednym z najpopularniejszych piw w Polsce. W 2015 r. Grupa Żywiec zdecydowała o przywróceniu marki na nasz rynek.
Źródło: materiały prasowe, oprac. kos