Fot. Fotolia

Golden Arrow dla eventu Magnum. Plej Agencją Marketingu Zintegrowanego 2018

przez Think MICE

Event organizowany przez agencję Mindshere dla marki Magnum oraz projekt „IKEA Po Sąsiedzku” realizowany dla IKEA Retail przez Agencję Warszawa zostały nagrodzone w tegorocznej edycji konkursu Golden Arrow.

Gala, podczas której wręczono nagrody i wyróżnienia odbyła się 21 czerwca br. w „Małej Warszawie”. Golden Arrow w kategorii „Experiential marketing – event marketing” trafiła do Mindshere (klient: Unilever, tytuł pracy: „Event Magnum, czyli impuls rodzi emocje”). Wyróżnienie w tej kategorii trafiło do Agencji Warszawa (klient: IKEA Retail, tytuł pracy: „IKEA po Sąsiedzku”).

Podczas gali wręczono również nagrody zwycięzcom rankingów tworzonych przez magazyn „Media & Marketing Polska”. Agencją Marketingu Zintegrowanego 2018 wg MMP została agencja Plej.

Konkurs Golden Arrow organizowany jest od 2006 r. przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications (wydawca magazynów branżowych, m.in. Media & Marketing Polska). Oceniana jest w nim efektywność oraz innowacyjność narzędzi komunikacji marketingowej.

kos