
Horeca Group doceniona przez klientów
- przez Think MICE
Agencja Horeca Group otrzymała wyróżnienie w konkursie Agencja Eventowa Roku 2018.
W badaniu przeprowadzonym przez Kantar Millward Brown pod uwagę wzięto 19 agencji eventowych, przepytanych zaś zostało ponad 120 Klientów którzy w ciągu ostatniego roku współpracowali z ocenianymi firmami. Zadawano pytania m.in. o przejrzystość wykorzystania budżetu, umiejętność wykorzystania nowych mediów i nowych technologii w realizacji projektów, przestrzeganie etyki zawodowej i jakość client service. We wszystkich tych kategoriach debiutująca w zestawieniu Horeca Group otrzymała bardzo wysokie oceny od swoich klientów. Szczególnie wysoko oceniona została zgodność realizacji wydarzeń z oczekiwaniami, przestrzeganie etyki zawodowej i umiejętność zorganizowania kompleksowych eventów na terenie całego kraju. Wysoko powyżej średniej badania została oceniona również jakość współpracy z agencją i obsługi klienta. Przekłada się to na utrzymanie kluczowych budżetów i wzrost wyników finansowych firmy.
– Zadowolenie naszych klientów jest dla nas najważniejszym miernikiem sukcesu i najcenniejszą nagrodą – mówi Katarzyna Zaniewska, partner managing director Horeca Group. – Fakt, że klienci doceniają naszą współpracę, zaangażowanie, przejrzystość działań oraz umiejętność stosowania różnych narzędzi adekwatnych do potrzeb i korzyści jakie może otrzymać marka, utwierdza nas że kierujemy się właściwymi wartościami, a zespół który tworzymy jest wyjątkowy, gotowy podejmować różne wyzwania.
Wyróżnienie w konkursie Agencja Eventowa Roku 2018, które przedstawiciele agencji odebrali podczas uroczystej gali jest kolejnym już w ostatnim czasie dowodem na to, że klienci doceniają jakość obsługi, którą oferuje im Horeca Group. Agencja w tym roku została bowiem wyróżniona w prestiżowym konkursie The Global Eventex Award (w kategorii Best CSR Event za projekt „Po stronie Natury” i w kategorii Best Experiential Event za „Reebok Fit Shop”) oraz w konkursie organizowanym przez spółkę Żywiec Zdrój w kategorii „Najlepszy Dostawca Roku 2017”. Wyróżnienie „Efektywne Wsparcie” od Media Marketing Polska jest potwierdzeniem wysokiej pozycji Agencji na rodzimym rynku.
Za sukcesem Agencji stoją ludzie. Kluczem jest różnorodność kompetencji i zainteresowań w zespole. Horeca Group tworzą osobowości różne, ale umiejące się ze sobą doskonale komunikować i wspólnie tworzyć projekty docierające precyzyjnie do wyznaczonych grup docelowych. Przykładem świetnej pracy zespołowej jest realizacja Heineken Stage na Opener Festival. Od 2011 roku do dziś podczas pracy nad tym projektem Horeca stawia na design i brand experience. Rok w rok podejmują współpracę z innymi artystami flirtując najnowszymi trendami i proponując festiwalowiczom wyjątkowe przeżycia. Do współpracy zaprasza aktywistów miejskich z całej Polski, którzy dzielą się swoją pasją, inspirują i zachęcają do kreatywnych przedsięwzięć. Doświadczenie w organizacji wydarzeń podczas festiwali popchnęło zespół do stworzenia jednego z dwóch autorskich fanpageów: NaFest.pl (o tym, co ciekawego wydarza się na polskich festiwalach) oraz Nuda w mieście, na którym można znaleźć podpowiedzi, jak… nie nudzić się w mieście. Idąc dalej w swojej misji promowania jakościowej rozrywki zespół stworzył też nowoczesną aplikację mobilną "IN Places city guide” która oprowadza po miejscach nadających energię współczesnym miastom, gdzie powstają ciekawe kolaboracje, sztuka, gdzie przesiadują lokalni mieszkańcy, bawiąc się, rozmawiając, spędzając razem czas. Zespół Horeca Group dokłada też swoją cegiełkę do tego, żeby świat był lepszy m.in. tworząc autorski program „Razem Na Drodze”, którego głównym celem jest budzenie świadomości, zwiększanie wyobraźni i bezpieczeństwa najmłodszych uczestników ruchu drogowego.
Horeca Group powstała w 2004 r. jako agencja strategiczna kierująca swoją ofertę do marek chcących komunikować się z konsumentem. Pierwszym dużym sukcesem była współpraca przy strategii dla marki Orbit - „Orbit. Jedz, Pij, żuj”, która zdobyła międzynarodowe uznanie wewnątrz organizacji Wrigleya, a marka do dziś posługuje się tym przekazem w komunikacji ATL-owej. Od tego czasu Agencja stworzyła wiele rozpoznawalnych eventów m.in. Heineken Stage na Opener Festivalu, „Po Stronie Natury” dla marki Żywiec Zdrój, „Reebok Fit Shop”, „Danoners World Cup”, „The Drivers’ Fuel Challenge” dla marki Volvo Trucks oraz wiele znaczących wewnętrznych wydarzeń korporacyjnych.
Jako agencja eventowa Horeca Group realizuje projekty, które całościowo odpowiadają na potrzeby i wymagania klientów, zgodnie z podejściem „design thinking” i „experience marketing”. Posiada doświadczenie w obszarze lifestylu, sportu, CSR oraz działań społecznych we współpracy z lokalnymi aktywistami. Pracuje m.in. dla takich klientów jak Grupa Żywiec, Danone, Adidas Polska, mBank, Żywiec Zdrój, Volvo Trucks, Tchibo.
Źródło: materiały prasowe