Fot. Materiały prasowe

Off-roadowo z Land Roverem po Polsce

przez Think MICE

Zakończył się 3-tygodniowy road show po Polsce Land Rovera i Range Rovera. The Above & Beyond Tour 2018 odwiedziła poznańskie targi Moto Show, Gdynię, Warszawę, Kraków oraz Katowice. Była to pierwsza edycja tej imprezy w Polsce, za jej organizację odpowiadała agencja Ministry Of Creativity.

Główną atrakcją imprezy w każdym mieście był specjalny tor off-roadowy składający się z windy i rampy. Dzięki nim można było bliżej poznać właściwości modeli Land Rovera w czasie zjazdu w 40-stopniowym nachyleniu oraz kąty natarcia, zejścia, kąt rampowy czy wykrzyw osi.

Do dyspozycji gości było 10 samochodów testowych, w tym dwa do jazdy po rampie oraz dodatkowe pojazdy dostarczane przez regionalnych dealerów. Dzięki temu ponad 300 gości w każdym mieście mogło dokładnie poznać pełną gamę marki Land Rover i Range Rover. Miasteczka The Above & Beyond Tour 2018  zlokalizowane były w popularnych i centralnych punktach odwiedzanych miast, co przełożyło się na ogromny zasięg obecności marki w ich przestrzeni.

W każdej lokalizacji impreza trwała dwa lub trzy dni i skierowana była głównie do klientów biznesowych. Oprócz jazd testowych i przejazdu przez windę oraz rampę, mieli oni okazję spotkać się ze Sławomirem Makarukiem, sześciokrotnym uczestnikiem rajdów Camel Trophy. Startował on wówczas modelem Land Rover Discovery. W czasie spotkania opowiadał o historii marki Land Rover, własnych doświadczeniach i wspomnieniach z legendarnego rajdu. Goście mieli dodatkowo do dyspozycji namiot VIP z pełną obsługą cateringową.

Specjalny tor off-roadowy miał formę otwartą, w której zainteresowana osoba mógła wziąć udział, z czego skorzystało dodatkowo prawie 600 osób. Wystarczyło przyjść na miejsce i się zarejestrować, aby samemu odczuć emocje związane z przejazdem przez rampę oraz zjazdem z 40-stopniowego nachylenia.

Miasteczko The Above & Beyond Tour 2018 zajmowało powierzchnię około 1200 mkw. i jego instalacja zajmowała osiem godzin. Z kolei demontaż trwał jedynie cztery godziny, co pozwoliło otwierać miasteczko już w 32 godziny po jego zamknięciu w poprzednim mieście. Przy projekcie pracowało prawie 20 osób, nie licząc zaangażowanych po stronie klienta.

Każde wydarzenie wspierane było przez lokalną kampanię promocyjną w radiu i w internecie.

– To była ogromna frajda organizować po raz pierwszy w Polsce The Above & Beyond Tour 2018. Koordynacja tak dużych wydarzeń w pięciu różnych miastach w ciągu zaledwie trzy tygodnie wymagała od nas perfekcyjnej współpracy z klientem, dealerami oraz zarządcami obiektów. Zależało nam na jak najlepszych i prestiżowych lokalizacjach, co jak widać, że przełożyło się na sukces tego road show – powiedział Mariusz Nowak, CEO Ministry Of Creativity.

Źródło: materiały prasowe, oprac. kos