I Kongres Zaufania przy wsparciu Mea Group
- przez Think MICE
Agencja Mea Group była partnerem wspierającym pierwszego w Polsce Kongresu Zaufania, który odbył się w dniach 19-20 kwietnia br. w Warszawie. Inicjatorem oraz pomysłodawcą tego wydarzenia jest Sebastian Kotow, dyrektor generalny Institute of Behavioral Design.
Pierwszego dnia Kongresu przedstawiono studia przypadków oraz wyniki badania „Komu ufają Polacy?” Swoimi spostrzeżeniami o psychologii i ekonomii zarządzania zaufaniem w biznesie podzielili się naukowcy i praktycy m.in. Gordon Headley, Nikolay Kirov, Magdalena Zwolińska, Tomasz Czudowski, prof. Rafał Ohme, Karol Kundzicz, prof. Piotr Zielonka i Sebastian Kotow. Drugi dzień miał formę warsztatów, podczas których uczestnicy mogli dowiedzieć się jak wzmacniać wiarygodność osobistą, zwiększać wpływ i skuteczność w relacjach, efektywnie zarządzać zespołem, osiągać szybsze tempo wzrostu wyników oraz stymulować innowacyjność i kreatywność. – Wyniki badań pokazują, że niestety jako społeczeństwo jesteśmy bardzo nieufni. Zaufaniem darzymy bliskich, rodzinę, a bardzo ostrożni jesteśmy, jeśli chodzi o inne osoby, instytucje, urzędy, a także partnerów biznesowych. A zaufanie przekłada się na lepsze relacje, także biznesowe i ogólny rozwój gospodarczy. Zaufanie procentuje, dlatego warto głośno mówić o tym ile tracimy jako społeczeństwo będąc tak nieufni – powiedziała Marta Dunin-Michałowska, prezes Mea Group, która wzięła udział w jednym z paneli dyskusyjnych („Czy zaufanie w biznesie się opłaca?”).
Źródło: materiały prasowe, oprac. MK