Fot. Materiały prasowe/HM-bindupphoto.pl

#PINKSPRING z agencją Brave

przez Think MICE

Agencja Brave odpowiadała za opracowanie koncepcji i produkcję eventu #PINKSPRING, zorganizowanego z okazji premiery najnowszego produktu marki Clinique – nawilżającego krem-gelu Moisture Surge™ 72-Hour Auto-Replenishing Hydrator. 

„Różowy” brunch #PINKSPRING odbył się 28 marca w kawiarni Nowy Świat Muzyki w Warszawie. Uczestniczyły w nim autorki blogów urodowych i modowych. Agencja Brave odpowiadała za stworzenie całościowej koncepcji spotkania, od wyboru lokalizacji, przygotowania scenariusza, po aranżację przestrzeni zgodnie z  identyfikacją wizualną marki.


Fot. Materiały prasowe/HM-bindupphoto.pl

Premierowy produkt przedstawiono poprzez stworzony na tę okazję film, w którym zaprezentowano wielozadaniową recepturę kremu. – #PINKSPRING to pierwsze wydarzenie, jakie przygotowaliśmy dla firmy Estee Lauder. Projekt trafił w nasze ręce, dzięki kreacji oraz kompleksowemu podejściu do wydarzenia – powiedział Tomasz Dworak, dyrektor zarządzający w agencji Brave.

Źródło: materiały prasowe, oprac. MK