Global Meetings Industry Day po raz trzeci

przez Think MICE

Stowarzyszenie Meeting Professionals International (MPI) wspólnie z Meetings Mean Business Coalition (MMBC) już po raz trzeci jednoczą siły organizując Global Meetings Industry Day (GMID), którego tegoroczna edycja przypada w czwartek, 12 kwietnia. 

W tym dniu, równolegle na całym świecie, organizowane są spotkania mające na celu ukazanie potencjału branży MICE. Przede wszystkim chodzi o podkreślenie dużego wpływu jaki ma ona na budowanie wizerunku marek i produktów, nawiązywanie kontaktów, skuteczne prowadzenie biznesu oraz rozwój gospodarczy i polepszanie bytu lokalnych społeczności.

Wydarzenie zostało zainicjowane w 2016 r. przez kanadyjską grupę profesjonalistów związanych z MPI, którzy później przekształcili się w organizację MMBC (nadal współpracującą z MPI). W ubiegłym roku w jego ramach odbyło się ponad 120 różnego rodzaju eventów na sześciu kontynentach. Tym razem MPI oraz GMID przygotują trwającą 12 godzin transmisję z części tych imprez –  rozpoczynając od organizowanych w Europie, a kończąc na tych w Ameryce Północnej.

W Polsce do obchodów Global Meetings Industry Day włączyli się np. studenci Wydziału Turystyki i Rekreacji Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie, organizując Student Event Day - wydarzenie adresowane do wszystkich zainteresowanych branżą spotkań.

Z kolei stowarzyszenie MPI Poland Chapter z okazji GMID organizuje spotkanie networkingowe dla przedstawicieli branży.

W tym roku do obchodów Global Meetings Industry Day włącza się także Lwów. W tamtejszym convention bureau odbędzie się event w stylu retro pod hasłem „Biznes zaczyna się od spotkania”. Jego głównym celem jest zgromadzenie przedstawicieli rynku i liderów branży - chodzi o pokazanie im, jaki wpływ mają konferencje, konwencje i targi na ludzi, biznes i społeczności.

mk, kos