"The Grand Journey" najlepszym eventem wg Eventex

przez Think MICE

„The Grand Journey”, event zrealizowany na zlecenie polskiego oddziału Bombay Sapphire przez działającą na terenie Polski, Słowacji, Czech i Węgier agencję CREATIVE PRO group został wybrany najlepszym eventem 2017 r. w konkursie Eventex. Wydarzenie to zwyciężyło również w kategorii  „Best Brand Engagement Event”. Za najlepszą agencję została uznana holenderska XSAGA, zaś tytuł „ People's Choice Event” trafił do Guestlist4Good LLP (za event “World’s Biggest Guestlist Festival”).

W finale konkursu Eventex znalazło się 80 projektów, które wyłoniono spośrod 156 zgłoszeń, które spłynęły z 35 państw. Nagrody przyznawane są w 24 kategoriach podzielonych na pięć grup: Conferences & Meetings (kategorie: Best Association Meeting, Best Conference, Best Educational Event, Best Medical Congress, Best Scientific Congress, Best Tech Event, Best Gala); Brand & Marketing (Best Brand Engagement Event, Best Campaign Event, Best CSR Event, Best Experiential Event, Best Interactive Outdoor Event, Best Pop-up Event, Best Product Launch, Best Promotional Event); Live, Art & Entertainment (Best Art Event, Best Cultural Event, Best Festival, Best Live Show, Best Sporting Event); Corporate Events (Best Corporate Event, Best Customer Engagement Event, Best Employee Engagement Event); Cause & Green (Best Cause Event). W konkursie przyznawane są także nagrody Grand Prix: Best Event, People's Choice Event, Best Agency.

„The Grand Journey”, czyli event uznany przez jury Eventexu za najlepszy event 2017 r. odbył się wiosną minionego roku w Warszawie. Film z wydarzenia: https://www.youtube.com/watch?v=WUOUTC-r4Og&feature=youtu.be

Nie był to jednak jedyny polski akcent w tym konkursie. Przypominamy, że nominację w kategorii „Best Live Show” otrzymała agencja Mea Group (za event “Flesz Fashion Night 2017 – Autumn Glow”). Mea zajęła trzecie miejsce w swojej kategorii. 

SZCZEGÓŁOWE WYNIKI 8. EDYCJI KONKURSU EVENTEX ZNAJDZIECIE TUTAJ: https://eventex.co/winners-2018/

Ich ogłoszenie odbyło się 6 marca br. podczas ceremonii online (live streaming prowadzony na YouToube i Facebooku), dzięki czemu, jak tłumaczono, wszyscy zainteresowani mogli uczestniczyć w tym wydarzeniu. Na taką formę Eventex zdecydował się po raz pierwszy w historii. Nie zorganizowano wydarzenia z udziałem przedstawicieli firm nominowanych do konkursu. Wyniki ogłosił prezenter nagrany w studio.

Magazyn THINK MICE był patronem medialnym tegorocznej edycji Eventexu.

AKTUALIZACJA 8.02. br.
Jury tegorocznej edycji Eventexu nagrodziło również warszawską agencja Horeca Group. Agencja zajęła pierwsze miejsce za cykl eventów „Po Stronie Natury” w kategorii Best CSR Event i trzecie miejsce za „Reebok Fit Shop” w kategorii Best Experiental Event.

kos



Leave your comments

Comments

  • Guest - Dorota

    Za obsługę techniczną wygranego eventu „The Grand Journey”, na zlecenie CREATIVE PRO group, odpowiadała polska firma Brill AV Media :) Mamy się czym chwalić :)