Szkolenie eventowe w Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku
- przez Think MICE
Od marca br. Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa uruchamia szkolenie „Kuchnia eventowa, czyli jak zostać profesjonalnym event managerem”. Jego celem jest przygotowanie przyszłej kadry mogącej wesprzeć i rozwijać lokalny rynek eventowy. Rekrutacja już ruszyła!
Szkolenie obejmuje wykłady i warsztaty prowadzone przez przedstawicieli branży, wieloletnich praktyków. Przeznaczone jest dla studentów WSTH oraz pracowników firm. Jego program zawiera najważniejsze kwestie dotyczące pracy w zawodzie event managera, zarówno pod kątem przekazania uczestnikom wiedzy teoretycznej, jak i praktycznych jej aspektów opartych na case studies i warsztatach. Jak tłumaczą organizatorzy, pozwoli to uczestnikom szkolenia na określenie ich predyspozycji do planowania, przygotowania, realizacji i koordynacji różnego typu wydarzeń.
Przykładowe zagadnienia to charakterystyka rynku spotkań, event jako narzędzie biznesowe, komunikacja w eventach, sztuka prezentacji, podstawy prawa, współpraca z podwykonawcami. Cykl edukacyjny składać się będzie z 64 godzin i już planowane są cztery edycje w ciągu roku.
Opiekunem merytorycznym szkolenia została Anna Górska, prezes Oddziału Europy Centralnej ICCA (International Congress and Convention Association), business development director w EXPO XXI Warszawa. – Zadbaliśmy o to, aby kadra dydaktyczna składała się z ekspertów – praktyków z branży eventowej. Podzielą się oni swoją wiedzą zdobywaną przez wiele lat przy organizacji wydarzeń różnej skali w Polsce oraz za granicą. W ramach kursu zorganizowane zostaną również liczne spotkania i panele dyskusyjne z przedstawicielami różnych sektorów branży, podczas których uczestnicy będą mogli nie tylko zaczerpnąć praktycznej wiedzy, ale także nawiązać bezpośrednie kontakty – mówi Anna Górska.
Szkolenie przeznaczone jest dla studentów, absolwentów kierunków związanych z marketingiem, turystyką, ekonomią i zarządzaniem. Kolejnym założeniem projektu edukacyjnego jest rozwijanie kompetencji wśród pracowników działów HR, marketingu i PR, których zadaniem coraz częściej jest koordynowanie organizacji wewnętrznych i zewnętrznych wydarzeń firmy oraz współpraca agencjami eventowymi.
Organizatorzy szkolenia wyjaśniają, że jego uruchomienie to efekt faktu, że od kilku lat potencjał regionu związany z turystyką biznesową rośnie. Trójmiasto i Pomorze są w czołówce odwiedzanych miejsc, wiele firm zakłada tu swoje siedziby lub oddziały. Buduje się coraz więcej obiektów biznesowych, wzrasta zatrudnienie. Wszystkie te czynniki sprawiają, iż organizowanych jest bardzo dużo eventów – od mniejszych szkoleń, aż po duże konferencje.
Szkolenie „Kuchnia eventowa, czyli jak zostać profesjonalnym event managerem” zostało objęte patronatem „Pomerania Business Meetings”, MPI Poland Chapter, „THINK MICE”, MeetingPlanner.pl oraz EXPO XXI Warszawa.
Rekrutacja: http://www.wstih.pl/rekrutacja/kursy-specjalistyczne-i-szkolenia