
Szkolenie event marketing z Anią Godzisz i Anią Rogowiecką z Roots
- przez Think MICE
Event Manager Training Group wprowadza do swojej oferty nowe szkolenie: „Event marketing w strategii firmy i skuteczna komunikacja wydarzeń – narzędzia do osiągnięcia sukcesu o szerokim zasięgu”. Zajęcia prowadzą Anna Godzisz oraz Anna Rogowiecka. Pierwsza edycja odbyła się 6 grudnia br.
Ośmiogodzinne szkolenie skierowane jest głównie go osób chcących rozwijać swoje umiejętności eventowe, wypromować organizowane wydarzenie i rozszerzyć wiedzę o najnowsze narzędzia marketingowe. Jego adresatami są pracownicy zajmujący się w firmach marketingiem i komunikacją marki oraz wszyscy, którzy pracując w agencji eventowej chcą tworzyć koncepcje eventów spójne ze strategią klienta.
Anna Godzisz od 2012 r. jest partnerem zarządzającym w Roots, gdzie wraz z zespołem buduje świadomość marek w mediach i w świadomości odbiorców. Od ponad 15 lat zajmuje się budowaniem wizerunku oraz reputacji ludzi, instytucji, firm oraz marek. Pracowała m.in. w agencjach Bell Pottinger Sans Frontieres, Values Grupa Firm Doradczych czy jako rzeczniczka prasowa i szefowa działu PR Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej.
Anna Rogowiecka od 2017 r. pełni stanowisko business development partner w Roots, od 15 lat zajmuje się rozwijaniem biznesu i budowaniem wizerunku firm dla których pracuje, jak również planowaniem i komunikacją wydarzeń. Doświadczenie zdobywała w agencjach PR, eventowych oraz reklamowych, między innymi Event PR, Prowokator, After Hours, agencji marketingu zintegrowanego Plej. Ze swoimi zespołami odbierała nagrody: Golden Arrow, Kreaturę, MP Power Awards, Innovation i wyróżnienia w Rankingu Agencji Marketingu Zintegrowanego Media & Marketing Polska.
Źródło: materiały prasowe, oprac. kos