Fot. Materiały prasowe

Festiwal Marketingu 2025 17. edycja za nami

przez Think MICE

Tegoroczna edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku – Festiwalu Marketingu udowodniła, że to jedno z ważniejszych wydarzeń w branży. W dniach 17–18 września w Expo XXI Warszawa spotkało się ponad 3,1 tys. zwiedzających i 200 wystawców, którzy przez dwa dni tworzyli przestrzeń biznesowych rozmów, premier produktów i pomysłów.

– Dwa intensywne dni spotkań targowych połączone z wieczorną galą dają uczestnikom możliwość nie tylko budowania i wzmacniania relacji biznesowych, ale także wymiany doświadczeń. Dodatkowo drugiego dnia uczestnicy targów mogli pogłębiać wiedzę podczas konferencji organizowanej przez PIAP. Tak kompleksowo zaplanowane wydarzenie stanowi przykład skutecznego eventu, w którym networking, edukacja i inspiracja idą w parze, pozwalając rozwijać kompetencje oraz nawiązywać kontakty w branży – komentuje Robert Załupski z OOH Magazine.

Konkursy branżowe 
Tradycyjnie targom towarzyszyły konkursy:
•    Super Gift – do konkursu zgłoszono 71 gadżetów reklamowych. Zwiedzający mogli głosować zarówno online, jak i na żywo, wybierając najbardziej funkcjonalne i nowatorskie rozwiązania.

•    POS STARS – rywalizacja o miano najlepszego displayu reklamowego. Jury zwracało uwagę na design, innowacyjność i wpływ na doświadczenie klienta. Nagrodę Publiczności zdobyła spektakularna ekspozycja Matchbox.

•    Złoty Medal – wyróżniono najnowsze produkty, maszyny i oprogramowanie. Pod uwagę brano nie tylko technologię i estetykę, ale też wpływ na środowisko, ekonomię użytkowania i innowacyjność.

Drugiego dnia targów odbyła się konferencja PIAP Connect & Knowledge, organizowana przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych. Spotkanie otworzyła Agnieszka Majewska, rzeczniczka MŚP, a uczestnicy mogli pogłębiać wiedzę i wymieniać doświadczenia. Zaprezentowano również mapę limitów wydatków na gadżety reklamowe w krajach UE, która pokazała, jak różne jest podejście poszczególnych państw do tego tematu.

Wieczór Wystawców
Wieczorna gala tradycyjnie była kulminacyjnym momentem targów. Wyróżniono laureatów konkursów POS STARS i Złotego Medalu, a także firmy świętujące swoje jubileusze, m.in.: COOKIE Słodycze Reklamowe, Kulig, UMA, Duplo Polska, Avery Dennison, SABFIL, MIGROUP, Karmello, Airfresh, EMB, Haftex, DiWine, Grupa Maciaszczyk, WINK, Top Design, Regalo Gifts, Inspirion.

Całość zwieńczył koncert gwiazdy wieczoru – Kayah.



Kolejna edycja wydarzenia odbędzie się 16-17 września 2026 r. w EXPO XXI Warszawa.

www.festiwalmarketingu.pl