Fot. Materiały prasowe

Sunlife na Mauritiusie promuje hotele wśród polskiej branży MICE

przez Think MICE

Pod koniec sierpnia grupa agentów MICE uczestniczyła w wyjeździe zorganizowanym przez sieć hoteli Sunlife, przy wsparciu Grażyny Grot-Duziak z MICE Expert.

Głównym celem organizatora było pokazanie potencjału oferty hoteli Sugar Beach, Long Beach, La Pirogue, Ambre i Anahita skierowanej do grup incentive i organizatorów spotkań biznesowych.

– Polacy są bardzo mile widziani na Mauritiusie, nie potrzebne są wizy ani żadne inne formalności wjazdowe. Wyspa jest bezpieczna, barwna, wielokulturowa, dostępni są również przewodnicy w języku polskim. Dla każdego profilu grupy lokalne DMC przygotują program dopasowany do budżetu i preferencji uczestników. Program buduje się tam w oparciu o wybrany hotel, wzbogacając go aktywnościami na plaży, na wodzie i wśród tropikalnej przyrody. Warto również zaznaczyć, że firmy zainteresowane programami CSR bez trudu będą mogły zrealizować na Mauritiusie różne tego typu inicjatywy – powiedzieli organizatorzy wyjazdu. 



Uczestnicy podróży zgodnie stwierdzili, że Mauritius to tropikalna destynacja z dużym potencjałem dla polskiego rynku, jednakże ma dużą konkurencję na świecie. 

Źródło: materiały prasowe, oprac. MK