Mercure Katowice Centrum rozszerza ofertę biznesową
- przez Think MICE
Mercure Katowice Centrum świętuje czwarte urodziny, jednocześnie ogłaszając rozszerzenie oferty biznesowej i konferencyjnej. Rozbudowa części hotelu to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na większe przestrzenie do organizacji wydarzeń.
Nowa sala Karbon o powierzchni 46 mkw. to efekt rozwoju hotelu. – W dwóch obiektach w Katowicach i Krakowie zrealizowaliśmy rozbudowę przestrzeni konferencyjnych, aby zapewnić gościom wyższy komfort i jakość obsługi – powiedziała Martina Maly Gärtner, COO UBM Development AG. Dzięki połączeniu z salami Grafit (35 mkw.) i Antracyt (62 mkw.) Mercure Katowice Centrum oferuje teraz przestrzeń konferencyjną o łącznej powierzchni 143 mkw., która pomieści do 130 osób. Rozbudowa otwiera również nowe możliwości w zakresie organizacji bankietów dla 80 osób. Dzięki dużej liczbie pokoi (268) hotel może zapewnić zakwaterowanie dla wszystkich uczestników realizowanych w nim eventów. Nowa przestrzeń konferencyjna została zaprojektowana jako jego integralna część.
Wraz z rozbudową przestrzeni, Mercure Katowice Centrum wprowadza nowy koncept gastronomiczny dla wydarzeń biznesowych, opracowany we współpracy z dietetykiem. Każda przerwa kawowa została zaprojektowana tak, aby wspierać organizm zgodnie z naturalnym rytmem dobowym – poranna, południowa i popołudniowa. Menu każdej z nich opatrzone jest komentarzem szefa kuchni, certyfikowanego dietetyka, który wyjaśnia, dlaczego wybrane propozycje są najlepszym wyborem o danej porze dnia. Oferta gastronomiczna podkreśla również śląską tożsamość poprzez lokalne akcenty oznaczone jako discover local. Wprowadzono także formę food sharing, ułatwiającą swobodniejszą integrację uczestników oraz propozycje „na wynos”, które zwiększają elastyczność cateringu.
Źródło: materiały prasowe, oprac. MK