Fot. Materiały prasowe

Strategiczne spotkanie marek turystycznych w Egipcie

przez Think MICE

Prawie 80 managerów Wakacje.pl, Travelplanet.pl oraz Invii z Czech, Słowacji i Węgier – marek turystycznych należących do Wirtualna Polska Holding – spotkało się na wspólnym wyjeździe w Egipcie. 

Wakacje.pl co roku zapraszają swoich managerów na wyjazdowe sesje strategiczne. To okazja, by wspólnie podsumować minionych kilka miesięcy i zapoznać się z planami na kolejne. Ostatnie wydarzenie odbyło się w egipskim kurorcie Makadi Bay w obiektach sieci Red Sea Hotels należących do biura podróży ETI. – Zdecydowaliśmy się na Egipt, bo to jeden z kierunków najczęściej wybieranych przez naszych klientów – powiedziała Małgorzata Kunc, szefowa działu MICE w Wakacje.pl, który odpowiadał za przygotowanie i realizację eventu.

Po stronie Wakacje.pl znajdowało się opracowanie programu i jego realizacja, a także organizacja przelotów i transferów dla uczestników podróżujących z Czech, Słowacji i Węgier. ETI zadbało o zakwaterowanie, transfery wewnętrzne, salę konferencyjną, wsparło też przy organizacji wydarzeń wieczornych oraz zagwarantowało i zrealizowało większość przelotów. 

– Przy wyborze kierowaliśmy się nie tylko popularnością tego kraju, znaczenie miała także dostępność obiektów spełniających nasze kryteria infrastrukturalne. Szukaliśmy miejsca, które jednocześnie pomieści wszystkich uczestników, będzie miało odpowiednio dużą salę konferencyjną, i na terenie którego będzie można realizować też inne wydarzenia, takie jak networking. Zależało nam również na kierunku z dużą liczbą połączeń lotniczych, by zapewnić łatwy dolot w tym samym czasie uczestnikom podróżującym z Polski, Czech, Węgier i Słowacji – dodała Małgorzata Kunc.

– Cieszymy się, że udało nam się sprostać wymaganiom profesjonalistów z branży. Organizacja rzeczywiście była wyzwaniem. Niewielka ilość czasu na przygotowanie „na 5 min” przed startem sezonu wakacyjnego jeszcze bardziej podnosiła poprzeczkę. Tym większe zadowolenie z pozytywnej oceny i takiej też weryfikacji dla naszych hoteli Red Sea Hotels – mówił Grzegorz Karolewski, dyrektor handlowy ETI Polska.

Źródło: materiały prasowe, oprac. IK