Fot. Janusz Jabłoński

Kolejna konferencja Growth Experts Academy z agencją Berm

przez Think MICE

Agencja Berm Creative Production Group odpowiedzialna była za organizację i reżyserię  konferencji Growth Experts Academy. Wydarzenie przeznaczone dla członków BNI Polska odbyło się 13 października br. i zgromadziło ponad 350 przedstawicieli świata biznesu.

BNI jest największą organizacją rekomendacji biznesowych na świecie. Polski oddział raz w roku organizuje spotkanie swoich członków: właścicieli firm, osób zarządzających, managerów, dyrektorów handlowych, podczas którego dzielą się oni wiedzą i doświadczeniami w biznesie.
Growth Experts Academy 2017 odbywające się w hotelu Novotel Warszawa Centrum zgromadziło ponad 350 przedstawicieli biznesu. – Zaaranżowaliśmy dla nich przestrzeń konferencyjną, gdzie odbyła się seria seminariów szkoleniowych. Jednocześnie zadbaliśmy o tę mniej oficjalną część spotkania, gwarantując uczestnikom przestrzeń do swobodnych rozmów i networkingu. Możliwość wymiany doświadczeń i nawiązywania kontaktów to jeden z kluczowych aspektów spotkań BNI, a tym samym istotny element scenariusza tej konferencji – wyjaśnia Janusz Jabłoński, prezes zarządu Berm Creative Production Group.

Prelegentami podczas tegorocznej konferencji byli praktycy od lat związani z biznesem w Polsce i na świecie. Spotkanie otworzył dyrektor narodowy BNI Polska – Ryszard Chmura. Pierwszym prelegentem był Phil Berg, asystent dyrektora narodowego BNI Wielka Brytania, który opowiedział o autorskim systemie spotkań 1na1. Następnie swoje pełne pozytywnej energii warsztaty mieli Michael Mayer, przedstawiciel BNI w Niemczech i Austrii, Terry Hamill, dyrektor narodowy BNI Portugalia i Yash Vasant, dyrektor zarządzający BNI w Indiach. Ponad 8 godzin seminariów uzupełniły spotkania uczestników, którym towarzyszyła energetyczna muzyka.


Fot. Janusz Jabłoński


Agencja Berm Creative Production Group odpowiedzialna była za przygotowanie projektu i realizację scenografii, aranżację przestrzeni oraz obsługę organizacyjną i techniczną, w tym z racji na obecność zagranicznych prelegentów, zapewnienie tłumaczy i sprzętu do obsługi tłumaczeń symultanicznych. Sesji głównej towarzyszyły także spotkania grup regionalnych BNI odbywające się 12 i 14 października. Za organizację części z nich również odpowiadała agencja Berm.

Za produkcję wydarzenia po stronie agencji odpowiedzialna była Olga Zalewska, project manager z kilkuletnim doświadczeniem w branży event marketingowej.

Źródło: materiały prasowe, oprac. kos