
Polska z 38 nagrodami w konkursie Eventex Awards 2025
- przez Think MICE
Poznaliśmy zwycięzców 15. edycji międzynarodowego konkursu Eventex Awards, przyznającego nagrody za najlepsze realizacje eventowe oraz projekty związane z marketingiem doświadczeń. Wśród laureatów znalazło się aż 20 agencji i organizacji z Polski.
Do tegorocznej edycji Eventex Awards po raz kolejny spłynęła rekordowa liczba 1239 zgłoszeń z 59 krajów i sześciu kontynentów. Polskie firmy i agencje, które już od kilku lat są licznie reprezentowane w tym konkursie, zdobyły łącznie 38 nagród, w tym 13 złotych. Ten wynik sprawił, że nasz kraj znalazł się w pierwszej trójce państw, które otrzymały najwięcej nagród, ustępując miejsca tylko Stanom Zjednoczonym i Katarowi (które wywalczyły odpowiednio 112 i 46 nagród).
Najczęściej nagradzaną polską agencją została tym razem Creative Pro z sześcioma nagrodami (1 złoto, 4 srebra i 1 brąz), następnie 10 Team (pięć nagród) i Bosko/Cudo (cztery nagrody). *Bespoke, Plej i The Way dzielą czwarte miejsce (po trzy nagrody), a Allegro Brand Experience Agency, Live Age i Rak'n'Roll Foundation kolejną pozycję w polskiej tabeli liderów (po dwie nagrody).
Polska była również reprezentowana w panelu jurorskim Eventex Awards 2025 przez 18 członków jury. Wśród nich nie zabrakło Michała Kalarusa, redaktora naczelnego THINK MICE. – 15. edycja Eventex Awards po raz kolejny odnotowała rekordową liczbę zgłoszeń, które dobitnie pokazują, że kreatywność branży eventowej nie zna granic. Czujemy się naprawdę zainspirowani, będąc świadkami przełomowych projektów polskich agencji, które kolejny raz udowodniły, że Polska to tour de force w branży eventowej. Dlatego w imieniu całego zespołu Eventex, a także osobiście, chciałbym pogratulować wszystkim zwycięzcom – powiedział komentuje Ovanes Ovanessian, współzałożyciel Eventex Awards.
Pełna lista zwycięzców dostępna jest TUTAJ
MK