
Accor podsumowuje pierwszy kwartał 2025
- przez Think MICE
W pierwszym kwartale br. grupa Accor odnotowała przychody w wysokości 1,349 mln euro. Pomimo zmiennych warunków politycznych i gospodarczych popyt na usługi hotelowe w skali globalnej utrzymał się na wysokim poziomie.
Dzięki zróżnicowanemu portfolio marek, Accor podtrzymał dynamikę wzrostu, osiągając przychody na poziomie 1,349 mln euro. Oznacza to wzrost o 9,2 proc. w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. Na ten wynik złożył się wzrost przychodów o 1,8 proc. w segmencie Premium, Midscale, Economy oraz 17,9 proc. w segmencie Luxury & Lifestyle.
– Accor po raz kolejny odnotował dynamiczny wzrost wyników, napędzany utrzymującym się silnym popytem na usługi hotelowe. Nasza szeroka obecność na całym świecie i liderska pozycja na najbardziej perspektywicznych rynkach, w połączeniu z siłą atrakcyjnych i unikalnych marek, pozwalają nam nadal rosnąć we wciąż zmiennym środowisku geopolitycznym i gospodarczym – podsumował Sébastien Bazin, Chairman i CEO Accor.
W pierwszym kwartale 2025 roku Accor otworzył w sumie 45 hoteli, co przełożyło się na ponad 5,9 tys. pokoi i 2,7 proc. wzrost netto sieci w ujęciu rocznym. W drugiej połowie br. grupa planuje przyspieszyć tempo otwarć swoich hoteli. Na koniec marca 2025 roku portfolio Accor obejmowało 5 695 hoteli (847 290 pokoi) oraz kolejne 1 388 obiektów (ponad 235 tys. pokoi) w fazie przygotowań.
Pełny raport Accor w języku angielskim dostępny jest TUTAJ https://press.accor.com/first-quarter-2025-revenue-sustained-dynamic-growth/?lang=eng
Źródło: materiały prasowe, oprac. IK