
Stadion Śląski ma sponsora tytularnego
- przez Think MICE
Przedstawiciele Stadionu Śląskiego podpisali umowę z pierwszym w historii sponsorem tytularnym. Od teraz obiekt nosi nazwę Superauto.pl Stadion Śląski.
Superauto.pl z siedzibą w Chorzowie zajmuje się sprzedażą nowych samochodów przez internet. W ub.r. firma została pierwszym partnerem motoryzacyjnym Stadionu Śląskiego, teraz ta współpraca weszła na nowy poziom.
– Stadion Śląski to niespełna 70 lat wielkiej historii, wielkich emocji, ale to również teraźniejszość i przyszłość. Jeszcze w tym roku będzie tu wiele imprez, stale gościmy piłkarzy Ruchu Chorzów i ich przeciwników, będziemy mieć trzy mecze Reprezentacji Polski, jest Memoriał Kusocińskiego, Diamentowa Liga, wiele imprez dla dzieci i rodzin. W kolejnych latach chcemy do tego dołożyć jeszcze wielkie imprezy muzyczne, a w 2028 roku być gospodarzem Mistrzostw Europy w Lekkoatletyce. Plany mamy więc wielkie. Wspólnie z Superauto.pl będziemy budować nasze marki, naszą pozycję biznesową, będziemy wspólnie szli biznesowo do przodu – powiedział podczas uroczystości podpisania umowy wicemarszałek województwa śląskiego Leszek Pietraszek.
– Umowa liczy kilkadziesiąt stron, wymagała wielu negocjacji, wielu rozmów. Minął właśnie trochę ponad rok od momentu, jak podpisywaliśmy umowę, która obejmowała partnerstwo motoryzacyjne. Zastanawialiśmy się wtedy, co nam przyniesie kolejny rok i zrobiliśmy ogromny postęp. A kilka pomysłów jeszcze padło i zobaczymy, czy uda nam się je zrealizować – dodał Adam Strzyżewski, dyrektor Superauto.pl Stadionu Śląskiego.
Podpisana umowa o współpracy będzie obowiązywać przez trzy lata z możliwością przedłużenia jej na kolejne dwa.
– Zawarcie umowy sponsoringu tytularnego Stadionu Śląskiego jest spełnieniem mojego wieloletniego marzenia. Wychowałem się w Chorzowie, a stadion, na który przychodziłem już jako dziecko, jest symbolem tego miasta. W Chorzowie też zbudowałem i przez lata rozwijałem wraz z moim wspólnikiem Bartoszem Chojnackim firmę Superauto.pl, która dziś obsługuje klientów z całej Polski i jest liderem rynku. Jestem niezwykle dumny z faktu, że nasza dotychczasowa współpraca ze stadionem w roli partnera motoryzacyjnego, weszła w kolejny etap, którego ukoronowaniem jest zmiana nazwy legendarnego obiektu na Superauto.pl Stadion Śląski – zaznaczył Kamil Makula, prezes i udziałowiec Superauto.pl.
Należąca do Wirtualnej Polski Holding S.A. platforma motoryzacyjna Superauto.pl od dłuższego czasu realizuje strategię CSR poprzez wspieranie sportu oraz lokalnych organizacji. W związku z pełnieniem funkcji sponsora tytularnego firma stawia sobie trzy główne cele. – Chcemy być jak Stadion Śląski, tzn. kojarzyć się z sukcesem i rekordami, być rozpoznawalni w całej Polsce wśród różnych pokoleń Polaków, a także budzić wyłącznie pozytywne emocje wśród naszych klientów i partnerów biznesowych – wyliczył Kamil Makula.
Źródło: materiały prasowe, oprac. IK