Fot. Materiały prasowe

Prezentacja oferty turystycznej Arabii Saudyjskiej w Warszawie

przez Think MICE

26 lutego w Fortecy Kręgliccy w Warszawie odbyło się spotkanie prezentujące ofertę turystyczną Arabii Saudyjskiej. W wydarzeniu zorganizowanym przez Saudi Tourism Authority (STA) wzięli udział delegaci Saudyjskiego Urzędu Turystyki oraz przedstawiciele saudyjskich firm DMC i hoteli.

Event rozpoczął się od prezentacji turystycznej oferty Arabii Saudyjskiej. Goście, czyli reprezentanci polskiej branży turystycznej i MICE, mieli też możliwość poznania lokalnych partnerów, oferowanych przez nich usług, produktów i atrakcji. Przede wszystkim stworzono im jednak okazję do rozmów i nawiązania nowych relacji biznesowych.





Kolejnym punktem programu był panel dyskusyjny, prowadzony przez Katarzynę Czajkę, Country Manager – East Europe w STA. Jego uczestnicy opowiedzieli o swoich podróżach do Arabii Saudyjskiej, wymieniając się doświadczeniami, wrażeniami i inspiracjami, jakie przywieźli z tego kraju. Nie zabrakło też loterii, w której do wygrania były m.in. bilety lotnicze oraz pobyty w luksusowych, saudyjskich hotelach.



– Organizację całego wydarzenia oceniam bardzo wysoko: zarówno pod kątem wyboru miejsca, świetnego menu, jak i dekoracji, która przenosiła nas w wyjątkowy klimat Arabii. Członkowie SOIT odbyli wiele ciekawych spotkań z partnerami i chwalili sposób prezentacji oraz ich merytoryczność. Sama oferta z pewnością może zaciekawić sektor MICE. Osobiście dziękuję także za możliwość podzielenia się swoimi wrażeniami z pobytu w Arabii w ramach dedykowanego panelu dyskusyjnego, który był częścią wieczoru. Destynacja jest niezwykle ciekawa i niewątpliwie ma ogromny potencjał – powiedziała Grażyna Woźniczka, wiceprezeska SOIT ds. komunikacji oraz współwłaścicielka Polka Travel.



Spotkanie w Warszawie było częścią krótkiego roadshow STA w Europie Środkowej. Dzień wcześniej – 25 lutego – podobną imprezę zorganizowano w czeskiej Pradze.  

MK