Fot. Materiały prasowe

Zespół IMEX Group w Polsce

przez Think MICE

Pod koniec stycznia Warszawa gościła przedstawicieli zespołu IMEX Group. Wizyta odbyła się na zaproszenie Poland Convention Bureau (PCB POT) i obejmowała wystąpienia podczas „Laboratorium Twórców” w Centrum Nauki Kopernik oraz zwiedzanie atrakcji stolicy, zorganizowane we współpracy z Warszawską Organizacją Turystyczną (WOT) i jej partnerami.

Przedstawiciele IMEX Group, organizatora targów IMEX we Frankfurcie i Las Vegas, odwiedzili Warszawę, by przyjrzeć się jej potencjałowi jako destynacji dla międzynarodowych wydarzeń. Wizyta była również okazją do stworzenia materiałów wizualnych – sesji fotograficznych i dynamicznych filmów na Instagram, promujących stolicę Polski jako miejsce spotkań. Suzanne Medcalf Mulligan, Sophie Pink i Will Duffield spędzili w Warszawie trzy doby.

– Warszawa przerosła wszystkie moje oczekiwania. To miasto, które łączy swoją bogatą historię z tętniącą energią. Od niesamowitych propozycji kulinarnych – począwszy od tradycyjnego jedzenia ulicznego (kiełbaska w bułce na Starym Rynku przy lodowisku) po kuchnię z restauracji z przewodnika Michelin – po zapierające dech w piersiach miejsca, takie jak Fryderyk Concert Hall, Centrum Nauki Kopernik czy LookUp w Skylinerze – podsumowała wizytę Suzanne Medcalf Mulligan, Head of Engagement w IMEX Group. 

– Szczerze mówiąc, nie wiedziałam, czego się spodziewać przed przyjazdem do Warszawy, ale całkowicie przerosła ona wszystkie moje oczekiwania w najlepszy możliwy sposób. Każdy dzień tutaj był lepszy od poprzedniego. Energia miasta jest zaraźliwa – zawsze jest coś nowego do odkrycia, a jednocześnie czuć się tu można niezwykle bezpiecznie i mile widzianym. To był mój pierwszy raz w Polsce, a już planuję powrót z mężem w czerwcu – dodała Sophie Pink, Digital & Social Media Manager w IMEX Group.

– To był mój pierwszy raz w Warszawie. Słyszałem wiele świetnych opinii od znajomych, którzy odwiedzali stolice Polski. Po zobaczeniu miasta na własne oczy, zdecydowanie rozumiem, dlaczego wszyscy je uwielbiają. Architektura była niesamowita – połączenie nowoczesnych budynków z tymi powojennymi. To, co wyróżniało się poza architekturą, to czystość miasta. Rzadko zdarza się widzieć tak dobrze utrzymane ulice i przestrzenie, szczególnie w zatłoczonych miejscach, takich jak okolice dworca. Jeśli chodzi o jedzenie, byłem mile zaskoczony. Niewiele wiedziałem wcześniej o polskiej kuchni, ale naprawdę cieszyłem się wszystkim, czego spróbowałem – mówił Will Duffield, Videographer z zespołu IMEX.

Grupą opiekowali się Iwona Kubicka ze strony WOT oraz Jarosław Marciuk ze strony PCB POT. – Priorytetem WOT było pokazanie Warszawy jako dynamicznej i różnorodnej destynacji, idealnej zarówno dla branży MICE, jak i turystyki indywidualnej. Wspólnie z naszymi partnerami staraliśmy się stworzyć program, który odda wyjątkowy charakter miasta – od historycznych zakątków Starego Miasta po nowoczesne przestrzenie eventowe, takie jak LookUp czy Fabryka Norblina – powiedziała Iwona Kubicka.

Źródło: Poland Convention Bureau POT, oprac. MK