
Nowa reprezentacja Jamajki w Europie
- przez Think MICE
Od 1 lutego br. zespół neusta, we współpracy z partnerami z Color Travel Services – Benelux, Francja, Polska (Palm Agency) oraz agencją Hopscotch (Włochy i Hiszpania) jest odpowiedzialny za promocję Jamajki na kontynencie europejskim.
Celem zespołu jest pokazanie ducha Jamajki – kraju, który zainspirował świat dzięki takim postaciom jak Bob Marley, Usain Bolt czy Marcus Garvey. Promocja wykracza jednak poza idylliczne plaże – zachęca do odkrycia kultury, mieszkańców i natury tej wyspy. – Chcemy przyciągnąć podróżnych, którzy nie tylko zrelaksują się na naszych plażach, ale także odkryją Jamajkę od środka – wspierając lokalne społeczności i małe przedsiębiorstwa – powiedział Hans van Wamel, manager ds. Jamajki w Color Travel Services.
Team neusta będzie koordynował działania PR i marketingowe w ścisłej współpracy z partnerami. Do kluczowych zadań należeć będą: PR i relacje z mediami (organizacja wydarzeń, podróży prasowych i tworzenie komunikatów, które przyciągną uwagę europejskich turystów) oraz marketing B2B (współpraca z touroperatorami, liniami lotniczymi, firmami incentive, organizacja szkoleń i wyjazdów informacyjnych dla agentów turystycznych i managerów produktów). Plany obejmują również rozwijanie storytellingu, by podkreślić autentyczność Jamajki, oraz współpracę z influencerami i lokalnymi ambasadorami w obszarach takich jak kultura, natura i kuchnia.
– Planujemy przegląd dotychczasowych działań i wprowadzenie nowych, przyszłościowych strategii – tłumaczył Van Wamel.
Pod banderą Color Travel Services i w ścisłej współpracy z neusta realizacją działań promocyjnych na polskim rynku zajmie się Katarzyna Mańczyk z agencji Palm Agency. W ramach swoich zadań będzie odpowiedzialna za PR, relacje z mediami oraz działania marketingowe, a także organizację wydarzeń promocyjnych i podróży prasowych skierowanych do polskiego rynku.
Źródło: materiały prasowe, oprac. MK