Fot. Materiały prasowe

LoveBrands Group przechodzi rebranding. Zmiany na 10-lecie firmy

przez Think MICE

LoveBrands Group, agencja komunikacji marketingowej 360° w tym roku świętująca 10-lecie, przechodzi rebranding. W jego w ramach zaplanowano nową komunikację wizualną, równocześnie zostały wprowadzone zmiany w strukturze organizacyjnej agencji, m.in. w związku ze wzmocnieniem kompetencji w obszarze kreacji, reklamy i produkcji.

Agencja LoveBrands Group była jedną z pierwszych na polskim rynku, która odeszła od wąskiej specjalizacji komunikacyjnej na rzecz oferowania klientom podejścia zintegrowanego (360°).

– W naszym DNA mamy zapisane wspieranie klientów w tworzeniu historii marek, która w perspektywie długoterminowej buduje ich rozpoznawalność wśród odbiorców oraz jest ważnym elementem realizacji ich celów biznesowych i sprzedażowych. Tym razem postanowiliśmy na własnym przykładzie zobrazować, jak zmienia się historia marki, bo w ostatnich latach rozszerzyliśmy świadczone usługi, skupiając się na rozwoju nie tylko kompetencji komunikacyjnych, ale i kreatywnych oraz produkcyjnych. Rebranding jest okazją właśnie do pokazania kompetencji i wartości, na których firma zbudowała przewagę konkurencyjną, czyli m.in. różnorodności w duchu DEI – powiedziała Dorota Bieniek, chairman LoveBrands Group.

Nowa komunikacja wizualna agencji została stworzona przez jej zespół kreatywno-produkcyjny.

Zmiana struktury
To nie koniec zmian. Do tej pory w ramach LoveBrands Group działały cztery brandy. Teraz zostaną przekształcone w działy, za które odpowiedzialni będą przedstawiciele zarządu spółki: Dorota Bieniek, chairman, LoveBrands Group, odpowiedzialna za działy Health Care, Client Service, Digital, Events i Office Management; Joanna Niemiec, vice-chairman, Strategy & Communication odpowiedzialna za działy Strategy & Research i Communicaions oraz Jacek Stalewski, vice-chairman, Advertising, odpowiedzialny za dział Creative & Production. Zmianie ulegną też nazwy stanowisk.

– Od ponad 10 lat tworzymy narracje dla firm i produktów z różnych dziedzin: od FMCG, poprzez finanse, nowoczesne technologie, farmację, branże budowlaną i energetyczną i wielu innych. Wierzymy, że każda marka niesie za sobą historię, a naszym zadaniem jest wydobycie z niej esencji, która trafi do odbiorców naszych kampanii. Chcemy sprawić, by marki, dla których pracujemy, stały się w oczach konsumentów prawdziwymi lovebrandami, dlatego śledzimy otaczającą nas rzeczywistość, by móc wpisać się w zmieniające się oczekiwania klientów. Sięgamy po nieoczywiste rozwiązania i kreacje, bo jest to szczególnie istotne w dobie unifikacji produktów i usług. Dziś wyróżnienie się komunikacyjne to dla wielu marek jedyna szansa na to, by zostać zauważonym. Jesteśmy gotowi na to wyzwanie – dodała Dorota Bieniek.

Źródło: materiały prasowe, oprac. IK