Focus Nation dla PZU
- przez Think MICE
Focus Nation (IF Nation Group) odpowiada za stworzenie koncepcji kreatywnej i produkcję kolejnej odsłony kampanii employer brandingowej „PZU – pasujemy profesjonalistom”.
W październiku rozpoczęła się kampania employer brandingowa PZU, której celem jest budowanie wizerunku firmy jako atrakcyjnego pracodawcy dla specjalistów o różnorodnych kompetencjach w wielu obszarach biznesowych. Za stworzenie koncepcji kreatywnej i produkcję kampanii pod hasłem „PZU – pasujemy profesjonalistom” po raz kolejny odpowiada agencja Focus Nation z grupy IF Nation Group, która realizowała poprzednią kampanię pod tym hasłem. Wcześniejsza edycja „PZU – Pasujemy profesjonalistom” została doceniona i wyróżniona w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2023.
Trwająca właśnie kampania jest skierowana do profesjonalistów z różnych branż – osób, dla których ważne są rozwój zawodowy, przyjazne środowisko pracy, dobra atmosfera i zgrany zespół. Obejmuje ona działania na You Tube, gdzie emitowany jest spot filmowy (w wersjach 15-i 30-sek.) pokazujący cenne wyróżniki pracy w PZU. Całość wspierana jest w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn) oraz na portalach wybranych pośredników pracy. Zaplanowano także emisję reklam Digital Out Of Home na nośnikach umiejscowionych na peronach drugiej linii warszawskiego metra.
Źródło: materiały prasowe, oprac. IK