Fot. Materiały prasowe

Parlament Europejski wybrał partnera do organizacji wydarzeń w Polsce

przez Think MICE

Wrocławska agencja eventowa Deep Grey wygrała przetarg organizowany przez Parlament Europejski w zakresie organizacji wydarzeń oraz działań związanych z komunikacją Biura Parlamentu Europejskiego w Polsce.

Umowa ramowa dotyczy działań prowadzonych przez Parlament Europejski zarówno w Warszawie, jak i pozostałych regionach Polski oraz potencjalnie z Biurami PE w innych krajach europejskich. Celem współpracy jest zapewnienie wsparcia logistycznego i technicznego przy organizacji imprez, kampanii komunikacyjnych, produkcji treści medialnych i innych usług w dziedzinie komunikacji i informacji. Zadaniem wyłonionej w ramach przetargu agencji jest też pomoc w budowaniu spójnego wizerunku Unii Europejskiej oraz nawiązywaniu dialogu między instytucją, a obywatelami.

– Ta wygrana cieszy nas szczególnie, nie tylko ze względu na aspekty biznesowe, ale również z uwagi na istotę działań, jakie mamy podjąć wspólnie z Biurem Parlamentu Europejskiego w Polsce. Szerzenie wiedzy oraz kreowanie wydarzeń mogących przybliżyć społeczeństwu działalność Parlamentu Europejskiego to dla nas olbrzymia nobilitacja – powiedział Michał Szkotak, CEO Deep Grey.

Umowa zawarta została na rok, z możliwością przedłużenia jej trzykrotnie o kolejny rok, na maksymalnie cztery lata.

Źródło: materiały prasowe, oprac. IK