Fot. Materiały prasowe

Można już zgłaszać projekty do 15. edycji Eventex Awards

przez Think MICE

Zainteresowane firmy i agencje mogą już zgłaszać swoje projekty do 15. edycji międzynarodowego konkursu Eventex (Global Event Awards), nagradzającego najlepsze realizacje eventowe oraz te związane z szeroko rozumianym marketingiem doświadczeń.

Aby odzwierciedlić obecne i przyszłe trendy w branży eventowej organizatorzy Eventex Awards postanowili dokonać pewnych zmian w strukturze konkursowych kategorii. Więcej uwagi poświęcono indywidualnym osiągnięciom (w ramach grupy Agencies & Teams). Profesjonaliści działający w świecie eventów będą więc mogli zabłysnąć w takich kategoriach jak m.in. dyrektor kreatywny, kierownik wydarzeń czy mistrz ceremonii. Bogatszy jest też katalog kategorii związanych bezpośrednio z aktywnościami marketingowymi czy komunikacją.

– Z radością ogłaszamy nową edycję Eventex Awards. Nie możemy się już doczekać, aby uczcić wybitne osiągnięcia, kreatywność i innowacyjność w świecie wydarzeń i marketingu doświadczeń. W tym roku z przyjemnością damy profesjonalistom zajmującym się wydarzeniami kolejną okazję do zabłyśnięcia, wprowadzając nowe, bardziej indywidualne kategorie – powiedział Ovanes Ovanessian, współzałożyciel Eventex.

Eventex Awards to jeden z najbardziej rozpoznawalnych konkursów w branży eventowej. Nagradzane są w nim nie tylko projekty i realizacje, ale także agencje, podwykonawcy, dostawcy nowych technologii, eventowe venues oraz destynacje. Do ostatniej, rekordowej edycji konkursu, zgłoszono ponad 1,2 tys. różnych projektów i realizacji z całego świata. THINK MICE jest oficjalnym partnerem medialnym Eventex Awards, w jury konkursu zasiada również Michał Kalarus, redaktor naczelny naszego miesięcznika.  

Więcej szczegółów i formularz rejestracji (w promocyjnej cenie 550 Euro) można znaleźć TUTAJ

MK