Fot. Materiały prasowe

Flesz Fashion Night 2017 z Mea Group

przez Think MICE

Jesienny spacer stał się motywem przewodnim tegorocznej imprezy modowej Flesz Fashion Night.

Za przygotowanie jej koncepcji kreatywnej odpowiadała agencja Mea Group. Historia, na którą składały się kolekcje 10 polskich projektantów, została opowiedziana poprzez stworzone na tę okazję obrazy, muzykę i scenografię, której najważniejszym elementem był klasyczny wybieg, otoczony przez miejsca dla kilkuset gości. Każdy projektant pokazywał swoje kreacje w wybranym dla niego otoczeniu kolorystycznym i scenograficznym – zgodnie ze stworzonymi i wyreżyserowanymi przez Mea Group sekwencjami ruchu (za sprawą zmieniających położenie, funkcje, układ oraz kolor kulek). – Nasz koncept kreatywny stawiał na wykorzystanie nowoczesnych, dotąd nie stosowanych na pokazach mody narzędzi, wielowymiarowe oddziaływanie na zmysły. Dzięki odwadze i otwartości Klienta – Edipresse Polska mogliśmy wspólnie zaskoczyć świat mody i branżę eventową – powiedzieli Magda Kozicka, dyrektor produkcji i Jędrek Nykowski, dyrektor kreatywny w Mea Group.

Impreza Flesz Fashion Night 2017 odbyła się 5 września br. przy Mińskiej 65 w Warszawie. Za choreografię pokazu mody odpowiadała Katarzyna Sokołowska. Muzyczną gwiazdą wieczoru była Natalia Kukulska.

Źródło: materiały prasowe, oprac. MK

  • Flesz-Fashion-Night-2017-5
  • Flesz-Fashion-Night-2017_-Mea-Group
  • Flesz-Fashion-Night-2017_2
  • Flesz-Fashion-Night-2017_4

Simple Image Gallery Extended