Fot. Materiały prasowe

Zbliża się 11. edycja Imagination Day

przez Think MICE

W dniach 28-29 listopada odbędzie się 11. edycja Imagination Day. W Multikinie Złote Tarasy w Warszawie spotkają się przedstawiciele świata marketingu, biznesu i sztuki. Organizatorem konferencji jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, a za jej kreację odpowiadają Ars Thanea oraz Polot.

Wśród prelegentów tegorocznej konferencji znajdą się m.in. Atiya Zaidi (BBDO Pakistan), Simon Clowes (Apple), Carlo Luetto (RobinHood), Guillermo Aracena (Cannes Lions 2024 Grand Prix Winner), Tomas Gonsorcik (DDB  Worldwide), Wes Ter Haar (MediaMonks, S4 Capital Group) oraz Jerzy Holub (Mastercard).

Podzielą się oni swoim doświadczeniem, szczególnie w obszarze innowacji technologicznych i ich wpływu na codzienne życie. Oprócz tego uczestnicy będą mieli okazję do nawiązania nowych kontaktów oraz zapoznania się z najnowszymi trendami w branży. Jak informują organizatorzy w seminariach weźmie udział ponad 950 osób, w tym klienci i reklamodawcy (45 proc.), przedstawiciele agencji reklamowych (35 proc.) oraz agencji mediowych (20 proc.).

Wieczorem 27 listopada odbędzie się Gala konkursu Innovation.

Źródło: materiały prasowe, oprac. IK