Fot. Materiały prasowe

Nowe agencje w SAR

przez Think MICE

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR przyjęło do swojego grona nowych członków. Szeregi organizacji zasiliły agencje: SPOT&DOT, Aponadto, Garden of Words Group, JU, monday group oraz Unique One i Space of Ad. 

– Ubiegłe miesiące były dla SAR owocne w znamienite projekty, konkursy i wydarzenia. Niemniej, wiele z tych działań nie byłoby możliwych, gdyby nie zaangażowanie członków stowarzyszenia, dlatego niezmiernie się cieszymy, że do naszego grona dołączają kolejne kreatywne podmioty, które codziennie zmieniają na lepsze polski rynek – mówią przedstawiciele SAR.  

SPOT&DOT to niezależna agencja specjalizująca się tworzeniu komunikacji digital. Tworzy kreatywne strategie oraz angażujące koncepty kreatywne on/offline. Agencja współpracowała m.in. z takimi markami jak: Amazon, Pudliszki, Banku Pekao, Provident, Play, PwC, WP czy Santander. 

Aponadto to agencja komunikacji zintegrowanej. Specjalizuje się m.in. w kampaniach efektywnościowych, zakupie mediów, tworzeniu identyfikacji wizualnej czy strategii marki, kreacji ATL, BTL i digital. W swoim portfelu ma takich klientów jak ITAKA, Samsung, PGNiG, Ceresit, Philips, Haribo czy Pocztę Polską. 

Garden of Words Group zajmuje się komunikacją zintegrowaną. W ramach grupy funkcjonują trzy współpracujące agencje: Great Minds – specjalizująca się w budowaniu strategii i dostarczaniu kreatywnych rozwiązań w sferze digital & social media, eventów i BTL. Garden of Words – zajmującą się PR, tworzącą projekty z zakresu CSR, komunikacji ESG oraz kampanie ukierunkowane na kobiece grupy docelowe. Z kolei Fresh Think zapewnia profesjonalne doradztwo strategiczne dla firm i korporacji. Agencje obsługują m.in.: Allegro, Media Markt, Żabkę, Avon czy Orange. 

JU tworzy kreatywne kampanie reklamowe w digitalu. Projektuje komunikację, zapewniając obsługę full service. Firma współpracuje z Pandorą, L’Oréal Paris czy E. Wedlem.

Na monday group składają się marki monday comms i monday digital. monday comms specjalizuje się w długofalowym i strategicznym wsparciu klientów agencji. Świadczy usługi w obszarach m.in.: public relations, public affairs, social selling oraz sales-driven marketing. Z kolei monday digital opracowuje strategie, wymyśla koncepty kreatywne i tworzy kreacje. Specjalizuje się w działaniach: social media, digital marketing, content marketing, influencer marketing. Klientami agencji byli m.in.: Canal+, DELL Technologies, AXIS Communications, CD Projekt, KOŁO czy Electronic Arts. 

Unique One jest agencją marketingową 360° z wieloletnim dorobkiem. Sprzedaje i buduje marki dla polskich i międzynarodowych koncernów. W swoich szeregach skupia specjalistów od strategii, kreacji, komunikacji, produkcji i obsługi projektów. Unique One może się pochwalić szeroką bazą klientów, wśród których są m.in.: Nestle Polska S.A., Ministerstwo Finansów, Polkomtel, Lotos Oil, Makro Cash&Carry, Totalizator Sportowy, Żabka, Sokołów, Canon, Śnieżka czy Velux.

Space of Ad jest agencją, która specjalizuje się w kompleksowej obsłudze klientów, oferując kampanie 360 stopni, strategie rozwoju marki, rebranding oraz produkcję filmową. Współpracuje z międzynarodowymi i polskimi klientami w siedmiu krajach na trzech kontynentach: USA, Kanadzie, Meksyku, Hiszpanii, Portugalii, Niemczech i Polsce. 

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 roku. Organizacja zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową. Obecnie to jest ponad 130 podmiotów, a wśród nich agencje full service, mediowe, brand design & consulting, event marketingowe, interaktywne, AdTech, komunikacji i PR oraz domy produkcyjne. 

Źródło: materiały prasowe, oprac. IK