Fot. Materiały prasowe

Travel Advance: współpraca z PrideInn oraz rozszerzenie kooperacji z Costa Cruises

przez Think MICE

Od czerwca br. agencja marketingowa Travel Advance rozpoczęła współpracę z kenijską siecią hotelową PrideInn Hotels, Resorts & Camp. Oprócz tego włoska firma rejsowa Costa Cruises przedłużyła z Travel Advance dotychczasową kooperację w zakresie PR, a także mianowała ją swoim oficjalnym przedstawicielem ds. handlu turystycznego w Polsce, Czechach, Słowacji i na Węgrzech.  

Travel Advance będzie reprezentować PrideInn w zakresie prezentacji produktu, nawiązywania relacji handlowych, a także innych działań mających na celu wzmocnienie rozpoznawalności marki wśród polskich operatorów turystyki wyjazdowej, w tym organizatorów imprez MICE. Plany obejmują m.in. organizację spotkań promocyjnych, podróże studyjne, udział w turystycznych warsztatach B2B oraz misje handlowe.

Z kolei Costa Cruises jest już reprezentowana przez Travel Advance w zakresie PR w Polsce od końca 2019 roku, a w Czechach, Słowacji i na Węgrzech od początku 2023 roku. Teraz agencja ma również za zadanie wesprzeć armatora w zakresie prezentacji produktu, nawiązywania relacji handlowych, a także innych działań mających wzmocnić rozpoznawalność marki Costa wśród operatorów i agentów turystycznych. Chodzi m.in. o organizację spotkań promocyjnych, podróże prasowe oraz szkolenia online.

Założona w 2011 roku, sieć hotelowa PrideInn Hotels, Resorts and Camps posiada w swoim portfolio osiem hoteli 3, 4 i 5-gwiazdkowych, znajdujących się w Kenii. Oferują one zarówno pobyty w miastach oraz na wybrzeżu (przy Oceanie Indyjskim), a także luksusowe namioty w otoczeniu dzikiej przyrody.

Trzy obiekty PrideInn znajdują się w Nairobi, w tym jeden przy międzynarodowym lotnisku. Dodatkowo cztery obiekty zlokalizowane są na wybrzeżu w okolicach Mombasy. Z kolei PrideInn Mara Camp & Cottages znajduje się przy granicy Masai Mara National Reserve. Przestronne namioty oferują tam połączenie komfortu i przygody, a panoramiczne widoki na dziką przyrodę tworzą dobre tło dla pobytu połączonego z safari. PrideInn Hotels, Camps & Resorts oferują wyżywienia w formule AI, HB oraz BB (z wykorzystaniem lokalnych składników), zapewniają również udogodnienia takie jak m.in. spa, centra fitness baseny czy sale konferencyjne.

– Kenia od lat plasuje się w czołówce najchętniej odwiedzanych afrykańskich destynacji przez Polaków, będąc jednym z niewielu afrykańskich destynacji z dostępnymi bezpośrednimi połączeniami z Polski. Według Urzędu Lotnictwa Cywilnego, w 2023 roku w ruchu czarterowym została odwiedzona przez 18 tys. podróżnych z Polski.  Dzika przyroda, niesamowite widoki, lokalna kultura oraz przepiękne plaże zachwycają podróżników przez cały rok. Dzięki nowym połączeniom lotniczym utworzonym przez FlyDubai i Ethiopian Airlines, podróżni z Polski mogą w coraz to łatwiejszy sposób dostać się do tej afrykańskiej destynacji – zapewniają przedstawiciele Travel Advance.

Costa Cruises to włoska firma z siedzibą w Genui, która jest częścią Carnival Corporation & plc, największej na świecie grupy rejsowej. Od ponad 75 lat statki Costa pływają po morzach świata, zabierając gości do ponad 200 różnych miejsc docelowych. Obecnie flota Costa składa się z dziewięciu statków pływających po Morzu Śródziemnym, Europie Północnej, Karaibach, Ameryce Środkowej, Ameryce Południowej i Zjednoczonych Emiratach Arabskich, a także oferujących rejsy „Dookoła świata” i „Wielkie rejsy”, aby odwiedzić różne kontynenty podczas jednego urlopu. Armator jest również mocno zaangażowany w kwestie środowiskowe i dąży do uzyskania zerowej emisji gazów cieplarnianych netto do 2050 roku.

– Polski rynek rozwija się najszybciej spośród rynków środkowoeuropejskich i jest uważany za najbardziej obiecujący do rozwoju rejsów w regionie. Liczba turystów z Polski na pokładach Costa w 2023 roku osiągnęła wyniki sprzed pandemii (rok 2019), armator odnotował wzrost przychodów netto o 10 proc. (w porównaniu z rokiem 2019). Od początku 2024 roku, armator odnotował wzrost o 112 proc. r/r pod względem liczby pasażerów z Polski i o 122 proc. pod względem przychodów netto – informuje Travel Advance.

Źródło: materiały prasowe, oprac. MK